Ik heb een paar vreemde vragen. 7 sept ben ik met de pil gestopt. Ben netjes ongesteld geworden zoals altijd. Alleen iets korter 3 dagen, na een week weer gebloed donkerbruin en halve dag beetje rood. Sindsdien voel ik mij niet lekker. Erg moe, erg koud, af en toe duizelig, veel drang voor te plassen, pijn afwisselend in linker of rechter zij/onderbuik/lies, ook een aantal flinke hoofdpijnen gehad, misselijk vooral laat in de avond, niet helemaal lekker slapen, diarree, afvallen 1-2 kg, iets donkere tepels eromheen en ook last van lichte lage rugpijn vooral bij langdurig staan of zitten en licht in het hoofd. Ik weet mijn cyclus niet, dit is nieuw voor me. Heb vandaag heel klein druppeltje bruin op wc papier gehad bij afvegen. Heb geen buik krampen. Wanneer zou ik kunnen testen? Want ik weet niet mijn cyclus nu. Weet ook niet wat de vruchtbare dagen waren/zijn. Hopelijk weet iemand een antwoord hierop want ik weet het even niet meer. Alvast bedankt!
Helaas kan dit ook bij het ontpillen horen... Maar mocht je willen testen, zou ik in 1e instantie uitgaan van een "gemiddelde" cyclus van 28 dagen. En die tel je vanaf de 1e dag van je menstruatie. Nog even geduld hebben dus...
ben je al ziek vanaf je ongi , dan zou ik eens een test doen zijn er veel mensen die zwanger zijn naar het stoppen van de pil , maar vindt raar dat je gelijk naar je ongi al die klachten hebt dus ik zou zeggen waag er 1 van kv
Ik heb die klachten vanaf mijn ongesteldheid. Heb nu weer last voornamelijk in onderrug en lichte steken in zij/onderkant buik/lies. Vind het een raar gevoel ook omdat ik nooit eerder al die klachten heb gehad.