Ik heb even een vraagje, Kan het zo zijn (en zoja heeft iemand dit meegemaakt hier?) dat je elke dag test, duidelijk je LHpiek ziet, de dagen daarna de ovu testen negatief worden en je toch zwanger bent?? (Om de dag klussen) Ik lees namelijk hier verhalen over dat als je zwanger bent dat je ovu testen dan ook vaak positief blijven.. Ik ben daar wel even benieuwd naar.. Alvast bedankt namens deze leek
Ja dat kan. Een ovu hoeft rond je nod niet posi te zijn als je zwanger bent. . Daar is zo'n test ook niet voor gemaakt ovu test voor eisprong en zwtest voor zwangerschap
Na je ei worden de ovutesten sowieso weer negatief. Rond je nod kan een ovutest weer posi worden, omdat die dan reageert op HCG. LH en HCG lijken namelijk veel op elkaar. Maar dat hoeft dus niet... Anders hoefden er geen zwangerschapstesten meer te bestaan, dan hadden we aan ovutesten genoeg
Toen ik zwanger was bleef ovu test negatief en toen ik niet zwanger was werd die juist positief. Een ovu test is er gewoon niet voor bedoeld natuurlijk.
Bedankt dames! Nee dat begrijp ik, maar omdat ik deze maand meerdere dagen positieve ovulatietesten had (meer als 8 dagen twee donkere streepjes) en dus ook niet precies weet wanneer ik mn ei heb gehad, was ik er benieuwd naar omdat de testjes daarna dus weer vaag of 1lijnig werden.. Maar zoals Flora ook zegt: het kan dan positief worden omdat LH en HGC op elkaar lijken.. En omdat ik dus meerdere dagen een positieve ovu test had en mn temperatuur al die dagen erna hoger bleef dan normaal, vroeg ik het me af.. Nee dat ovu testen ovu testen zijn is me duidelijk hoor Bedankt iig allemaal!