licht streepje advies nodig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liza1991, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    He meiden ,

De reden dat ik hier me test plaats omdat ik er niks meer van snap. Vorige maand was ik er zo zeker van na de 8 e ronde dat het raak was. Heb in de afgelopen rondes 1 maal een vmk gehad.

Ik merkte het aan mijn huid bijvoorbeeld ineens geen puistjes meer terwijl ik nog steeds veel last heb van jeugdpuistjes die ineens weg gingen. Drukkend gevoel net boven mn schaambeen. Licht roze slijmverlies en nog veel meer verschijnselen en kwaaltjes.

Ik deed testen maar waren negatief. En werd 3 dagen na mijn nod ''ongesteld''. Dus ik had me er bij neer gelegd dat ik niet zwanger was. Nu had ik last van mn borsten en had toevallig nog een test want zaten 2 in verpakking dus heb ik die maar gedaan zonder enig idee ervan dat die misschien toch licht posi kon zijn. Nou kreeg ik een licht streepje iets duidelijker als een tuurstreepje de zelfde dikte als hoe het streepje hoort en met kleur (blauw).

iK heb een foto op me profiel maar het is onduidelijk omdat ik geen flitser heb in het echt is hij beter zichtbaar. Nu heb ik dus een digitale gedaan en die zegt niet zwanger.

Kan het zijn dat ik te weinig HCG heb dat ik daardoor soort van ontrekkingbloeding heb gehad en dat daardoor de digitale niet zwanger zegt ? Help ik snap me lichaam niet meer.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Sorry meid ik zie geen plusje. In zwart wit is sowieso niet fijn kijken.
    Had je een test gedaan met wekenidicatie?

3. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Meid hoelang naar je menstruatie heb je deze gedaan en zwangertest kan ook eisprong aan tonen zoals ik hier gelezen heb

4. nono

nono Niet meer actief

Ik zie 'm. Heb je m misschien ook gewoon in kleur?

5. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Het is nu aantal dagen na mijn menstruatie precies 1 week na mijn nod. Mijn foto camera is stuk dus ik kan hem nier duidelijker helaas krijgen als dit :(

Hoop het zo.. ik test over aantal dagen maar nog een keer met kruidvat

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik lijk wel wat te zien maar ben niet zeker of dit posi of nega is..

Deel Deze Pagina