Hoi allemaal Ik ben voor het eerst aan het testen. Zou ik dan nu mijn eisprong hebben? Mijn eerste dag was 9 september En mijn cyclus is rond de 28/29 dagen Wie kan mij helpen? Bedankt alvast!
Ik denk idd dat hij er aan komt. Ik zou vanavond en morgen nogmaals testen. Vanaf de donkerste test is het max 2 dagen voordat je een eisprong hebt
De onderste lijkt wel positief hoor! Ik zou nog 1 keer begin van de avond testen, kijken wat ie doet. Bij mij werd hij deze ronde ook een tikkeltje donkerder. Maar niet bij alle rondes. Bij jou kan dit ook het donkerst zijn, maar ik zou er wel vanuit gaan dat je vandaag of morgen je piek hebt! Dus aan de slag Heb je ook een foto dat hij is opgedroogd?
Ja deze is positief. Hij kan nog meer knallen, maar dit is al goed. Hij zal binnen 24-48 uur springen
Ga het vanmiddag nog een keer doen, maar ik had gister ook een zeurderig gevoel in mijn onderbuik dus het kan best zijn dat mijn eisprong gister geweest is
Een eisprong vindt 1 tot 2 dagen na de positieve test plaats. Wat jij gevoeld hebt is waarschijnlijk het laatste groeispurtje voor hij gaat springen.
Hij is duidelijk lichter dan gister. De laatste heb ik net gedaan dus die moet nog opdrogen ( word die ook iets lichter)
Ja mooi! Je piek gehad dus nu nog de laatste paar vruchtbare dagen goed benutten en dan begint het wachten. Succes!