Tja, eindelijk bij de HA langs gewest. En ik ben niet zwanger. Helaas. Heb hij hem weer een test gedaan. Maar niets hoor. Was verder niets aan de hand, dus maar gewoon afwachten tot ik weer netjes ongi wordt! Nog meer wachten!! Nou ja, we zien wel! Groetjes T.
Balen meid die onzekerheid, Ayla heeft gelijk laat een echo maken of doe een bloedtest. Op een andere site las ik laatst het verhaal dat daar iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt. Ze is een aantal keren naar de HA geweest en heeft bloedtesten en urnine testen laten doen maar deze bleven negatief uiteindelijk een echo gemaakt en hier was duidelijk op te zien dat ze in verwachting was. In ieder geval houdt de moed erin greetz Nique
Hij heeft eenzelfde soort test gedaan als die je zelf thuis kan doen. Hij bleef wel een tijd staren op dat ding, maar meer ook niet. Toen vertelde hij me dat hij dacht dat ik een blaasontsteking had, en die test was wel positief! Die dan weer wel... :x Nu hoop ik maar dat de ongi weg blijft vanwege de blaasontst. Hij zei dat het met stress te maken had, maar ik zou niet weten waarvan! Nou ja, voorlopig maak ik de pillenkuur af, en dan daarna kijken of de ongi terug komt, of een bloedtest vragen. Hij zei dat ik zo door mocht naar de gyna. Maar eerst die blaasontst. maar eens weg zien te krijgen...
Nigue, mag ik jou vragen met hoeveel dagen jij positief teste?? Ik ben nu namelijk 6 dagen overtijd, en las dat je toen ook nog negatief teste? En had jij symptomen? Groetjes 10uss
10us. Ik teste pas met 8 dagen overtijd positief, hiervoor dus drie keer negatief. Ik heb/had helemaal geen bijwerkingen. Op mijn NOD had ik een beetje hoofdpijn, buikpijn en een zere rug.(dus echt ongi pijnen) Ik heb ook de hele tijd gedacht dat ik gewoon ongesteld ging worden. Na ongeveer een week zag ik witte puntjes op m'n tepels en dikke blauwe aders. De laatste test hen ik gedaan met octend urine en toen was er eindelijk een kruis te zien. Heb jij al symptomen dan? greetz Nique
Nique, ik heb ook niet echt symptomen rond mijn nod had ik ook wat buikpijn en een beetje lage rugpijn, nu heb ik alleen nog gevoelige borsten en wat afscheiding.. Voor de rest voel ik me super! Ik voel me niet zwanger maar iets in mijn achterhoofd zegt van wel... De tijd zal het zeggen??? Groetjes 10uss
Dank je wel, krijg straks een superdruk weekend dus geen tijd om er over na de denken haha Groetjes 10uss
ja, maandag ga ik er zeker nog een testje aan wagen!!! Wordt er ondertussen wel een beetje tureluurs van Heb er niet zo veel vertrouwen in dat ik bij dat kleine groepje zou horen dat na een dikke week pas positief test Groetjes 10uss
10us, Klein groepje?? Volgens mij valt dat best mee. Zelfs in de bijsluiter staat vermeld dat de test soms pas na 1 week na NOD positief test. Ik heb ook al die tijd gedacht hoe kan dit ben nooit overtijd zou mijn lichaam me dan zo neppen?? Was ook al zo'n 1/2 jaar van de pil dus!!! Ik wens je heel veel suc6 met testen maandag en een heel fijn wekend greetz Nique
Ik had dat ook hoor. De eerste keer was de test pas met 8 weken zwangerschap positief en de tweede keer met 7 weken zwangerschap. Ik had gisteren een negatieve test, maar ik test volgende week nog maar een keertje als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
8 weken pas.... hmmm.. Ik slik nu antibiotica tegen een blaasontsteking. (welke gelukkig niet schadelijk zou zijn voor het geval ik wel zwanger zou zijn) Maar zodra die kuur op is ga ik toch weer testen! Ben dus nog steeds niet ongi geweest!! Het zit een beetje bij ons in de familie. Te weinig zwangerschapshormoontjes... Dus is het nog steeds spannend!!
Bedankt voor jullie leuke reacties..... Hier nog steeds geen ongi te bekennen! Wel zo nu en dan een trekkend gevoel in mijn buik na uren hard hollen op het werk. Merk ook aan mezelf dat ik mijn buik in sta te houden, best een beetje opgezet, maar dat kan ook komen dat ik niet ongi ben geweest natuurlijk. Wat zouden jullie doen als ik maandag nu weer negatief test?? Groetjes 10uss