Wij willen januari weer gaan starten met ons ivf traject. .we willen dan ons laatste cryo laten terugplaatsen. .wie start er januari ook weer?
Ik twijfel nog, wij hebben nog 3 cryo's over. in januari kreeg ik een miskraam met 7.5 week zagen ze toen alleen een lege vruchtzak. Na medicatie was het nog niet goed en kreeg uiteindelijk een curettage eind maart. Tussendoor nog wel weer 2 terugplaatsingen gehad maar zonder resultaat en dat viel zwaar. Nu heb ik hopelijk snel weer de puf en goede hoop om weer verder te gaan.
wij zijn van plan om in mijn volgende cyclus, dus eind december ergens, een cryo tp te doen... ons vorige eskimootje is dan bijna 11 maanden oud... vind het wel weer spannend!
Yep, wij melden ons in januari weer aan voor een ICSI. Hebben een zoontje van 3 en afgelopen jaar 3 mislukte ICSI's gehad. Ben echt aan het aftellen en kan niet wachten om weer te beginnen. De wens wordt steeds groter... Waar lopen jullie?
jeetje rosaly, pittig jaar achter de rug dan zeg! Is jullie zoontje ook via ICSI geboren of dat niet? Wij lopen in Eindhoven in het catharina ziekenhuis. En jullie?
Wij hebben 7 januari de tweede intake voor IVF en zullen dan in februari starten met de eerste poging. We zitten nu in de laatste cyclus IUI. We hebben dan 12 OI en 6 IUI cyclussen gehad. (ivm PCOS) Ik vind het erg spannend. Het voelt toch als het eindstation in de MMM. Tegelijkertijd ook als een stap vooruit, omdat We tot nu toe gewoon geen zwangerschap als resultaat hebben. Als ik van deze IUI niet zwanger raak ga ik de pil slikken ter voorbereiding op de IVF. Spannend ook voor jullie allemaal. Wel goed om te lezen dat er al positieve ervaringen zijn met IVF! Dat geeft hoop
jeetje blabla dan zijn jullie al even bezig... Duimen dat ivf niet nodig is, wanneer denk je duidelijkheid te hebben?
Wij starten in januari met onze eerste ICSI poging na 3,5 jaar 'natuurlijk' proberen. Heel spannend en je hoort zoveel verschillende verhalen...
Hi dames, Ik ben nieuw hier. En meld me 5 januari weer. Heb een prachtige dochter van 18mnd uit 1 ivf en 1 verse tp. Uit die eerste ivf zijn er nog 4 cryo's. Heb maandag 5 januari intake voor tp, hopelijk mogen we dan gelijk door.
spannend pannenkoek, hier te weinig zwemmers bij manlief... geluk gehad met ons eerste mannetje, slechts een verse en een cryo tp nodig gehad donna, hier ook nog 4 cryo's... ik mag bellen zodra ik ongesteld wordt voor de eerste poging... waarschijlnijk zo tussen kerst en oud en nieuw... Hebben jullie trouwens terugplaatsing in eigen cyclus, of met medicatie?
Wij starten eindelijk na lang wachten, in januari 2015 met ivf icsi. Dit wel allemaal voor de 1e keer :-D Zijn toch wel benieuwd naar het verloop van het traject. ik heb heel veel berichten gelezen vanaf juni al op dit forum en merk dat iedereen elkaar steund .. 8e januari hebben we gesprek met arts en dat groepsgesprek
Sorry, had geen abbo en was dit topic vergeten! Idd een pittig jaar, vooral door alles wat eromheen kwam kijken (geen bevruchting, schildklierziekte etc.) Maar nu vol goede moed! Spannend dat iedereen gaat beginnen. Lopen er meer meiden in het Radboud?
Wij gaan in januari ook opnieuw van start. Hebben nog cryo's, zoon is ook van een cryo dus hopelijk brengen ze nog eens geluk.
Wij zijn deze maand weer begonnen met de mmm. We hadden uit ICSI 1 waar onze dochter uit is gekomen nog 3 embryo's over. Deze maand is er een ontdooit en terugeplaatst. helaas heeft dat niet geleid tot een zwangerschap. Nu wachten op menstruatie en dan januari hopelijk weer een terugplaatsing