Testen doe je samen.. of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angeline, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik test altijd alleen. Ik vind het een gek idee om het samen te doen, dus nee.. gewoon alleen. Als het zo is, is hij echt wel de eerste die het hoort. :D

2. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Hier heeft man de laatste keer zonder mij getest hihihi...
    Ik had een sterk vermoeden dat ik zwanger was maar had geen test in huis. Dus heb ik 's ochtends in een potje geplast en ben toen naar mijn werk gegaan ( had een belangrijke meeting die ik niet kon missen en waar ik echt op tijd moest zijn.) en man was vrij die dag.
    Man is toen naar de kruitvat geweest om een test te halen 's ochtends en heeft getest. Hij belde mij op mijn werk met de mededeling dat het positief was...tijdens mijn lunchpauze is hij hem komen brengen omdat ik het met eigen ogen wilde zien :)
    Was heel grappig om het eens zo te hebben...voelde de hele ochtend de spanning die een man anders heeft hahaha...

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Dat vind ik een hele leuke manier:D

4. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Tot nu toe heb ik twee keer mijn NOD op zaterdag gehad. Ml wakker gemaakt, die kon blijven liggen terwijl ik naar het toilet ging, maar was dan wel wakker genoeg om na twee minuten naar het venstertje te staren.

Twee keer omo-wit en tranen. Van de ene kant voelde ik me echt stom, we zijn nog maar net bezig, dus waarom dan die tranen? Maar aan de andere kant is het wel fijn. Even samen knuffelen en bijkomen van de teleurstelling en met goede moed op naar de volgende maand.

Ik denk dat hij het me kwalijk zou nemen als ik alleen zou testen... Ik kan deze maand bijna niet wachten en hij is daar wat nuchterder in dus ik zit nu wel een beetje vast aan het wachten tot NOD :D

5. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier staat man meestal onder de douche als ik in dezelfde badkamer 'ochtendplas'. Dus hij was er zeg maar bij, terwijl er toch ook een douchegordijn tussen zat. Was erg grappig om over het kletteren van het water heen te praten (met iets luidere stem dus) "Ik denk dat ik misschien wat zie!" Ik had het niet anders gewild dan zo.

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Altijd alleen getest. En altijd voor vriend wakker was. Dus zodra hij zijn ogen opendeed de test onder zijn neus duwen :)

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat gaaf!!:D

8. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Een leuke en mooie ervaring lijkt me!

9. pippeke

pippeke Niet meer actief

In ons geval: zwanger worden doen we samen ( hij helpt me enorm la door me te prikken) dus testen doen we ook samen. i i g als hij wel thuis is.
    De mededeling dat het is gelukt via de app vind ik echt zo raar!!

10. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook alleen testen!! Bij de eerste was hij er wel bij, maar toen was de eerste test heel licht. Dus de volgende dag getest en een mooie streep. Dus een foto geappt jaja je wordt papa :)!!! Helemaal van de kaart, want hij zat in de auto..

De tweede keer alleen getest, maar deed het meer omdat ik ging borrelen en wilde uitsluiten dat ik zwanger was. Liep even anders, dus geappt zie jij wat ik zie :D.. Toen samen een digitale gekocht en samen gedaan...

11. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Haha die vind ik echt super!!!

Wij hebben allebei de keren samen getest, Helaas 1keer een miskraam en nu 3 dagen geleden de 2e maar negatief op nod. We wachten tot vrijdag ochtend om dan nog een keer te testen (tenzij ik dan ongesteld ben)

12. Nien2302

Nien2302 Lid

27 sep 2012
    38
    0
    0
    Ik heb het altijd alleen gedaan... met die wisseldiensten van mijn man is het soms lastig om het te doen waar hij bij is hihi. En ik ben dan zo nieuwsgierig ;)

Deel Deze Pagina