negen maanden beurs

Discussion in 'Zwanger worden' started by miekje28, Jan 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekje28

miekje28 Bekend lid

Nov 3, 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    hoi

volgende maand is de huishoudbeurs,met 9maandenbeurs erbij,
    Ik ga samen met 3 vriendinnen hier naartoe,
    mijn ene vriendin wil ook graag naar de 9maandenbeurs,werkt op kdv,
    nu ik bezig ben om zwanger te worden vind ik dit stiekem ook wel interessant,
    maar ja dat kan ik natuurlijk niet laten merken.......Al zullen ze er wel over beginnen,omdat ze het wel gaan verwachten zo langzamerhand...

Wordt lastig dagje dus....
    wie heeft dit ook????

groetjes miek

2. cici86

cici86 Fanatiek lid

Dec 29, 2009
    1,266
    0
    0
    Germany
    ik ga er ook heen..

je hoeft toch niet te zeggen dat je nu mee bezig bent...

je kan bijv zeggen dat je in de toekomst wel kinderen wil, of ergens dit jaar beginnen of volgend jaar..

ik heb tegen fam en vrienden gezegt dat we dit jaar voor een brusje gaan.. en niet wanneer we dat doen...

nou niemand die me er naar vraagt van; zijn jullie al bezig of lukt t..

iig heel veel plezier het is daar echt leuk !

3. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik ben altijd heel open over onze kinderwens en praat dan ook enthousiast mee over zwangerschappen ed. Maar niemand weet dat wij bezig zijn voor onze eerste. En omdat ik er niet geheimzinnig over doe vraagt ook niemand het. En als ze het vragen doe ik het af met een grapje: jij bent de eerste die ik bel, afgesproken? (en dan lachen).
    Het voelt voor mij heel prettig omdat ik niet gekunsteld hoef te doen.

4. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hahaha, heel herkenbaar probleem! Ik ga met mijn moeder naar de Huishoudbeurs, maar dan gaan we ook altijd even kijken bij de negenmaandenbeurs.
    Mijn vriend en ik hebben ook een kinderwens en ik vind het nu ook extra interessant zo'n beurs. Moeilijk om dat niet te laten merken :D

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik ga er samen met mijn man heen dus dat ongeluk heb ik gelukkig niet :) Samen lekker rondbanjeren.. En met een beetje goed geluk ben ik al zwanger.. (Dat hoop ik natuurlijk voor iedereen hier)

6. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

Jan 5, 2010
    523
    0
    0
    Echt een aanrader hoor de 9 maanden beurs zo leuk en je kan toch gewoon zeggen dat een nicht of neef een kindje verwachten? Dan kun je ongestoord lekker rond kijken en eventueel leuke rompertjes of mutsje handige slabjes of wat dan ook kopen zonder dat je je hoeft te verandwoorden...
    Hier weet ook niemand dat we bezig zijn voor beeb3 het is dat we zo ver weg wonen nu anders was ik zeer zeker gegaan het is zo leuk.

7. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

Jan 5, 2009
    727
    0
    0
    Dit jaar mag ik er eindelijk zwanger heen :D
    Vorig jaar ben ik samen met een vriendin naar de huishoudbeurs geweest en wij waren toen ook "bezig". Had niks tegen haar gezegd maar gewoon gezegd van lijkt me leuk om daar even rond te kijken ;)

8. miekje28

miekje28 Bekend lid

Nov 3, 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Thanks voor jullie lieve reacties!!!!
    Ga denk ik ook inderdaad "onschuldig' wat meer om me heen kijken daar op de beurs,
    en ik hoop dat ik dan ook zwanger ben, dan durf ik t nog wel tegen 1 van m'n vriendinnen te zeggen ;)

Maar ga er zeker van genieten, is nu nog net iets leuker!!

liefs miek

9. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

Mar 30, 2009
    841
    0
    0
    wij gaan er ook heen. vorig jaar er ook heen geweest, toen waren we ook al bezig met onze kinderwens.
    Dit jaar (als alles goed blijft verlopen) ga ik er zwanger heen.
    manlief gaat lekker mee.
    dit is 3e jaar dat hij mee gaat.

gr

en natuurlijk hoop ik dat er dan nog meer zwangere heen gaan.

10. manda

manda Bekend lid

Nov 17, 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik ga dit jaar ook. Ik wou altijd al een keer naar de huishoudbeurs en nu natuurlijk ook naar de 9 maandenbeurs. Ik ga met een vriendin en die weet ook niet dat we bezig zijn, maar wel dat mijn kinderwens heel groot is. Dus ik vroeg of ze mee wou naar de huishoudbeurs en toen zei ze gelijk dat ze naar de 9 maandenbeurs wou. Dus dat is ook weer opgelost

11. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    hey hallo,

ken het probleem. Vorig jaar hebben we voor de grap gezegt dat ik zwanger was omdat je dan allemaal van die schattige dingen krijgt. Dus ga dit jaar weer tegen haar zeggen dat ik graag die dingentjes wil. Whaha IK MOET DAAR NAAR TOE :D

Share This Page