a.s Vrijdag is mijn NOD, ik heb een klein beetje zere borsten, en ligt misselijk, mijn broertje zei zelfs: ik weet zeker dat jij niet meer ongie wordt (hij weet niet dat we bezig zijn!)...ik kon het echt niet laten en heb vanmorgen, dus 4 dagen voor mijn NOD een test gedaan! NEGATIEF! Nu weet ik het niet meer hoor...ik was er van overtuigt dat het raak was, het is ronde 4, en het voelde gewoon goed! En nu.. ik baal dat ik een test heb gedaan, ik ben er van overtuigt dat als je zwanger bent met symptomen, dat een test ook een paar dagen voor je NOD positief moet testen! En helaas niet dus! De traantjes rollen over mijn wangen, voel me zo rot en alleen.. kan er met niemand over praten, los van mijn man dan, maar die denkt er veel nuchterder over! Ben zo bang, zo bang dat het nooit gaat lukken... Ik wil het zo graag, en als het nog een jaar gaat duren...ik kan die spanning niet aan hoor.. steeds weer die teleurstelling, steeds weer zo een stress...ik weet het even niet meer hoor...dat gedoe steeds! Dipje dus.. en bij dat dibje horen traantjes......
Hey Mieke.Die dipjes horen er helaas bij.Heb er ook erg veel last van gehad ( nu nog steeds hoor)Wij zitten nu op ronde 16, waarvan ronde 4 met hormonen... het blijft gewoon een kl*te moment zo rond je NOD vooral omdat je lichaam je giga voor de gek kan houden.Denk ook steeds van alles te voelen,maar das denk meer omdat ik het WIL voelen.. Meis KOP OP! en af en toe huilen mag hoor..!! XxX Kaatje
lieve miekie, Ik las je verhaaltje net ook al.. er stond op je test niet zwanger.. je deed dus een digi test van cb... die testen pas na je nod positief als je zwanger bent. ze hebben een hele hoge dosis hcg nodig. Bovendien.. 4 dagen voor je nod kan pas 3 dagen na innesteling betekenen.. niet genoeg hcg in je bloed om positief te testen. Als je zwanger bent is het heel goed mogelijk dat je gewoon op of na je NOD zelfs pas posi test.. Kop op.... deze test zegt voor mijn gevoel helemaal niks hoor!
Meis, het kan nog alle kanten op. Zoals je duivels er niet zijn.... Maar de dip is herkenbaar. Dat hebben velen onder ons. Na de ongi kan word je weer positiever want dan kan je weer gaan klussen met een doel! Laat je niet gek maken door jezelf!
Ja, is ook heel vervelend. Ik snap dat je daar verdrietig van wordt. Ik zou gewoon volgende week nog een keer een testje doen. Maar laat het geen obsessie worden. Ik begrijp dat je nog niet zo lang bezig bent. Geef het de tijd, het komt heus wel. Ik snap dat het lastig is om er zo over te denken. Sterkte meid, kop op!! Een dikke knuffel om je op te peppen!
Ach meisie toch! Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent maar vier dagen voor je NOD testen hoeft nog geen zwangerschap uit te sluiten. Ik zou wachten tot je NOD en dan, als de ongi er nog niet is, nog een keer testen. En die teleurstelling steeds, keer op keer, ik denk dat velen van ons dat zullen herkennen! Op bepaalde momenten heb je het gewoon even gehad en dan is het fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt! Nou meid, kop op, jouw tijd komt echt wel!!! Dikke knuffel, An
4 dagen voor NOD wil nog niet zeggen dat je niet zwanger bent. Er zijn zelfs vrouwen die pas een week na NOD pos. testen. Zit er niet teveel over in. Ik heb net getest dag voor NOD en ook niets... Wacht het gewoon even af meis... Makkelijker gezegt natuurlijk dan gedaan(heb er zelf ook moeite mee) Maar het kan echt nog wel gelukt zijn. Britt
Hé kop op, gekkie, 4 Rondes is nog helemaal niet lang. Probeer het een beetje uit je hoofd te zetten en denk aan andere dingen. Als je na een jaar niet zwanger bent, mag je je zorgen gaan maken, moet je nu nog niet doen, is nergens voor nodig... Ik begrijp je wel en ik had dat de eerste 2 rondes ook, maar daarna ben ik gaan denken, t komt wanneer t komt, en als t niet zo is, dan gaan we vrolijk door met klussen en misschien iets minder op deze site kijken, ik keek eerst dagelijks en dan meerdere keren per dag hier, maar daar ben ik mee gestopt, en ik ben er "rustiger" door geworden.. Maar nogmaals, ik begrijp je wel hoor!! Groetjes, Jorietje
bedankt voor jullie lieve en snelle woordjes! Het voelt gewoon zo rot! Ik weet dat je 4 dagen voor je NOD negatief kan testen terwijl het wel positief is, maar mijn gevoel zegt nu gewoon, die stomme test heeft gelijk! Tja.. 4 maanden is pas net bezig zijn, maar heel frustrerend als het bij de mensen om je heen wel al gelukt is, waarom bij ons dan niet he! En wij wilde al veel eerder kids, maar moest even wachten van de gyn, en in maart groen ligt gekregen, dus het gevoel is er al gewoon zoo lang! En tja...emoties horen bij ongie he.. dus tja... 1+ 1 = 2!
Ik teste met cb digitaal op mijn NOD zelfs nog negatief!! 3 dagen na mijn NOD opnieuw cb digi en POSITIEF!!!! Dit zegt dus helemaal NIX, maar ik begrijp je gevoel wel hoor. Ik dacht ook dat het raak was en heb 4x ( ) negatief getest voordat ik positief teste. Was heel erg frustrerend!! Als ik jou was zou ik wachten tot je iig 1 dag overtijd bent. Ben je 1 dag na je NOD nog niet ongi test dan opnieuw. Ik teste zowat elke dag en had dus keer op keer die teleurstelling, dus dat zou ik je afraden, hoewel ik tegelijk dus ook weet hoe groot de verleiding is............... kop op meid, het kan nog alle kanten op! Bewaar die tranen voor als je straks toch ongi blijkt te zijn geworden of voor als je die posi test in je handen hebt!! Sterkte!!!
Ik wil net zeggen: Lily had zelfs nega op haar NOD dag...maar ze schrijft het net zelf al.. Gewoon nog ff afwachten meis....das loeimoeilijk natuurlijk...maar er zit niks anders op...
ik heb zelf op mijn NOD negatief getest, maar 4 dagen erna was ik dus wel vet zwanger. ik had een onwijze dikke streep dus wees nog niet teleurgesteld. zolang er geen duivels zijn kan het nog goed zijn
Jullie klinken allemaal zo heerlijk positief.. waarom kan ik niet zo denken nu! Grrrr.... Ik moet ind. gewoon mijn NOD afwachten.. en dat is vrijdag, dus als ik zaterdag ochtend nog niet ongie ben, dan ga ik pas weer testen....Maar zoals al eerder gezegt, heb er een erg zwaar hoofd in hoor!
Hhaahaha...lieve meis, ik ben niet positief hoor....ik steek gewoon mijn kop vet in het zand!!! Maar dan alleen tot ik ongi word....en dan begin ik weer van vooooooooooooooooooooooooren af aan....
sandra zo kan het ook! hahaha Maarre.. heb jij nog niet getest dan???? Aan je banner te zien mag je testen! suc6, kus miek
Jazeker meis....zondag nog...die was negatief... En de donderdag daarvoor ook....maar ben nog niet ongi en begeef me nu tussen hoop en vrees....moet zeggen dat het lekker koel is met je kop in het zand...dus zolang ik niet ongi ben geworden blijf ik daar nog maar even hangen....
oo wat spannend! Ik hoop dat je test nega was doordat je te vroeg had getest! Beetje dezelfde situatie als mij dus.. alleen jij bent overtijd en ik 4 dagen voortijd! hahahah
Wat vervelend voor je dat je even een dipje hebt. Die heb ik ook wel eens. Wij zijn nu in rond 3 en afwachten. Ik ben nu eigenlijk al 1jaar en 3maanden bezig. Zo voelt het omdat ik diabetes heb en eerst mijn suikers goed moesten wezen. Nu heeft laatst een meisje waar ik 1,5 jaar geleden nog mee liep een kindje gekregen en voelde ik me heel erg verdrietig. Bij hun was het een foutje en wij willen het heel graag. En dan moet je eerst een jaar wachten en dan hoop je dat het 1,2,3 raak is maar zo gaat het jammer genoeg niet. Gelukkig kan ik met m'n moeder er goed over praten omdat zij zelf voor mij 2jaar bezig is geweest. Kop op! En het komt vanzelf. Liefs Simone