Ik had even zin om te testen met een aantal zwangerschapstesten en ik was natuurlijk nieuwsgierig....maar ik wilde zelf ook antwoord op de vraag hoe vroeg voor je NOD kan je testen en welke testen zijn een beetje betrouwbaar? Dus vanaf 7 dagen voor NOD begon ik met testen.... (BTW ik heb een gevoel dat ik zwanger ben door symptoompjes) 24 dec 7 dagen voor NOD: -->Lichte positest met CB het leek wel een indrooglijntje met normale matcare test negatief getest. 25 dec 6 dagen voor NOD:-->Lichte positest met CB leek weer een indrooglijntje met normale matcare weer negatief 26 dec 5 dagen voor NOD:-->Lichte positest met normale matcare test. Daarna niet meer getest. 27 dec 4 dagen voor NOD--> Duidelijke positest met normale matcare en met kruidvat test Look a like CB posi getest Dit is natuurlijk mijn eigen ervaring hiermee.... Maar ik vind het wel leuk om het getest te hebben.... Want naar mijn ervaring is CLearblue dus een redelijk gevoelige test. EN matcare ook wel maar clearblue komt voor mij het beste uit de test samen met de kruidvat test...Nu nog 2 dagen testen.....
je hebt het nu over zw testen? In dat geval gefeliciteerd..nu maar een mooie banner uitzoeken. Als je het hebt over ovutesten, zou ik er maar even een zw. test tegenaan gooien
Ik denk dat ik je mag feliciteren, met zoveel goede testen kan het toch haast niet meer negatief zijn. Vanaf welke dag kan je de test van clearblue doen? Ik dacht dat je deze pas kon gebruiken op je nod. Zelf heb ik de ultra test van matcare (6 dagen voor nod) en van babyboom (deze zijn vanaf 4 dagen voor nod). Doordat ik niet helmaal zeker weet waneer mijn nod is weet ik niet zo goed wanneer ik kan beginnen met testen. Mijn cyclus is tussen de 28 en 32 dagen geweest in de laatste 8 maanden. Deze maand heb ik voor het eerst een ovulatie test gebruikt en deze was op dag 14 pos. Ik ga er van uit dat het deze maand 30 dagen is, ik moet toch wat.
@ kweb ja sorry ik heb het over zwangerschapstesten...Thanks voor de felicitaties.....ik hoop dat het allemaal goed gaat dit keer.... @fopspeen....ja clearblue kan je pas gebruiken op de dag van je NOD maar ik was nieuwsgierig en ik wilde weten welke test het gevoeligste was dat is dus clearblue....Maar ik denk wel dat het beter is als je pas test op je NOD ..dat ga ik nu ook nog voor de zekerheid doen.....als je een onregelmatige cyclus heb is het altijd de vraag wanneer je moet testen...De 30e dag lijkt een prima dag om te testen dan zit je er in ieder geval tussen in.... Ik hoop dat je een posi test heb ...en laat even wete hoe die testen je bevallen...ik ben wel benieuwd hoe die ultra test van matcare is....spannend hoor!