Nou ik kon het niet laten, zit nu 2 dagen voor mijn NOD... en heb toch het gevoel dat ik best zwanger zou kunnen zijn. Vanochtend heb ik een test van kruidvat gedaan 2v5 en ik kreeg binnen de tijd een licht streepje. We waren al licht aan het juichen, maar we wouden toch nog een test proberen dus mijn man is naar de winkel gereden om de clear blue te halen (de digitale)... maar deze gaf 'niet zwanger' aan?! Wat ik wel raar vind is dat als ik de tester uit de houder haal, daar ook duidelijk een streep zichtbaar is?! Op de bijsluiter staat dat je al voor je NOD positief kunt testen. Denken jullie dat het nu voorbij is of is er nog een kans dat het toch nog positief uitvalt.... en waarom dan toch bij allebei een licht streepje?????
Je kan best zwanger zijn hoor! Bij kv testen is het bekent dat je voor je NOD positief kan testen en ik weet dat de digitale van cb heel wat hcg nodig heeft dus wellicht test je hier over enkele dagen ook positief mee! Succes!!!
de clearblue digitaal heeft veel meer hcg nodig dan de kruidvat test was het echt een duidelijk 2de streepje op de kv dan ben je gewoon zwanger probeer over 2 dagen nog eens de digi.. oh ja er staan altijd 2 streepjes als je de digi openmaakt dus daarmag je niet naar kijken heb je een foto van de kv test!!
twee streepjes op een digi test zeggen idd niets, maar op een kruidvat test natuurlijk wel Spannend! Morgen ochtend nog een kruidvat testje?
Oh dus er is nog hoop! Ik ben nu echt helemaal hyper, sta gewoon te stuiteren... echt erg hé!! Mijn man precies hetzelfde, hij is nu zelfs onderweg naar het kruidvat om nog een paar van die testen te halen. Ik dacht juist dat de CB veel gevoeliger zou zijn, maar dat is dus niet zo Ik zal es kijken of ik een foto kan maken die een btje duidelijk is... Ik hou jullie op de hoogte! Van mij mag het heeeeeeeeel snel morgen zijn......!!
Zo daar is de foto, het is wel moeilijk om er een duidelijke foto van te maken dus ik weet niet of jullie wat gaan zien.. Het zou echt wel bizar zijn als het raak is, we hebben het alleen op vaderdag onveilig gedaan..hihi... maar natuurlijk wel super. Trouwens de andere 2 waren ook gelijk raak, dus het kan wel.
Was die binnen de tijd ook zo? Want dit kreeg ik na eenhalf uur en niet zwanger.. als t binnen de tijd is denk k van wel!
Ja, was echt binnen de tijd. Volgens mij kan het nog alle kanten op.... pffff... hoop morgen op wat meer duidelijkheid. Had trouwens afgelopen woensdag of donderdag ook al een test van KV gedaan, veel's te vroeg natuurlijk en die bleef gewoon spierwit!
nou ik denk dat je zwanger bent meiss doe dadelijk nog eentje van de kruidvat zal ik zeggen.. als er weer een streepje op komt is het gewoon raak!! want dat is dan geen ochtendurine
Ik vind em hardstikke duidelijk hoor! Ik zeg alvast gefeliciteerd. Ik denk dat je over een dag of 2 ook posi test met de cb digi.
Hoi ik heb een soortgelijk topic geopend (zie nu pas wat jij schrijft) maar ik heb dus ook zoiets... Ben benieuwd op de test die je open maakte ziitten twee teststrips in, was op de andere ook een lijn te zien of helemaal niets (los van die met twee strepen dus)
Nou mijn man net thuis met de KV test en één gedaan, maar er is niks op te zien Moet zeggen dat ik tussen de middag best veel gedronken heb en m'n urine was net water, maar ik ben zo ongeduldig. Ik ga me nu maar inhouden en morgenochtend zal het wel duidelijk of het nu wel of niet positief is.
Haha, ja ik snap je helemaal, hopen dat je wel in slaap valt vanavond! En veel water enz kan de test beinvloeden!