Bedankt voor jullie reactie's!! Ik laat het morgen weten wat de uitslag is, al is mijn NOD maandag ik ga ervan uit dat het morgenochtend wel duidelijker zal moeten zijn.
Nou vanmorgen vroeg getest en je ziet alleen een streepje als je echt heel goed kijkt of als je het in het licht houdt in ieder geval niet duidelijk genoeg om er een foto van te plaatsen. Misschien hoort dat ook wel bij die testen dat je altijd wel heel licht wat ziet?? indrooglijntje ofzo?? De positieve test van gisteren is een dik lijntje, ik vraag mij af of een indrooglijntje ook zo dik is als de testlijn of dat het echt een heel dun lijntje is dan.. Ik ben niet meer zo positief nu, maar zolang ik niet ongesteld word hou ik een heel klein beetje hoop en tenslotte is mijn NOD pas morgen.
hmm de kv heeft normaal geen indrooglijntje meiss hopelijk word hij nog duidelijker,en anders is er mischien wel iets ingenesteld geweest maar fout gegaan.. ik had het ook 16 februarie positieve test en 17 februarie was hij negatief xxxcindy
Goh cindy, jouw test was nog wel heel duidelijk zelfs.... had je toen ook voor je NOD getest? Hoop dat het voor jou ook gauw raak mag zijn, wat een gestress allemaal zeg...hihi...
Toen ik 1 dag ná mijn NOD teste had ik ook alleen een heel vaag streepje die je alleen kon zien als je de test in het licht hield. Dus dat zegt niets. Zal voor je duimen!
Het is inderdaad wel spannend.... mijn man is aan het werk maar is hier zometeen in de buurt en komt dan weer even nieuwe testen brengen.. Ik voel van alles, maarja ik kan me eigen ook voor de gek houden en is het gewoon een teken dat ik ongesteld ga worden Volgende keer zal ik proberen niet meer voor mijn NOD te testen..haha..
Ja zojuist getest en er is geen streepje te bekennen spierwit.. Ik ga ervan uit dat het dus niks is, ik voel me wel helemaal niet lekker.. harstikke hoofdpijn, moe en steken in mijn buik dus ik verwacht dat mijn ongi eraan komt. Ben benieuwd...
Ik heb nog een vraagje, heb vanochtend mijn urine bewaard om te testen, kan het zijn dat deze niet meer vers is??
ja, die is niet vers genoeg meer. het beste is niet langer dan een uur bewaren. ben wel benieuwd eigenlijk
Oh de urine was van vanochtend half 7... oeps... iets te lang dus.. probeer tot morgenochtend te wachten..
ik hoop dat je morgen een mooie test hebt ..Urine kun je idd niet zolang bewaren om te testen ..En als je het bewaard moet je het koel bewaren ..... HCG neemt af als je hem lang bewaard ............ spannend hoor !!
Fijn om te horen!!... het was ook al niet koel bewaard... zo gaan er bij mij wel heel wat testen doorheen.. haha..
sowieso was mijn test ook wat duidelijker in de middag. ik drink smiddags namelijk veel minder als savonds.
ik hoop dat je alsnog een mooie positieve test in handen hebt !!En je hoeft niet persee s ochtends te testen , probeer ff uur of 3 a 4 vol te houden niet te plassen en weinig te drinken .........
Nou helaas, vanochtend vroeg weer een test gedaan en deze was spierwit dus helemaal niks te bespeuren zoals de andere testen... en vanmiddag kwam de ongi opzetten... Wel jammer, maar ook wel weer een opluchting dat het op tijd gekomen is dan kunnen we weer op naar de volgende ronde!!! Allemaal bedankt voor jullie reactie's!!
hmm ik wilde net hier neerzetten zwanger want ik vondt de test best duidelijk meid, de cb heeft gewoon meer hcg nodig...ik denk dat het een vmk is geweest helaas...