Omdat ik niet het antwoord kan vinden in de inmiddels bestaande toppics deze vraag: Als je met CB digitaal een positieve ovu test hebt (smiley) dan springt je ei tussen 24-26 uur. Maar als je ei is gesprongen.. test je dan meteen weer negatief? Met ander woorden geeft die smiely altijs aan dat je ei nog MOET springen..? xLeo
Nee... Alleen dat na de eerte positeive test 24-36 uur duurt voor ei springt. Is ook niet heel erg, maar vroeg het me af... (ff kans berekeningetje maken, hihi..) Dank voor je reactie
hihih snap je wel hoor.. Maar volgends mij geeft hij na je eisprong geen gezichtje aan...zie het als een testrip...als ie positief is is je ei binnen 24/48 uur daarna word hij langzaam minder...denk dat het met de CB ook zo werkt..!succes en ik duim
Hallo, Volgens mij werkt het zo dat je LH-piek die je hebt voor je ei gaat springen, dus op het moment dat je een postieve smiley hebt, zal de eisprong binnen een dag ongeveer plaatsvinden, je ei is nog vruchtbaar 12 uur na het springen, en na 24-36 uur zal je eitje afsterven, indien het niet bevrucht is..., maar wat ik je duidelijk wil maken is KLUSSEN!!!!!!! Hahahah XXX