Haj meiden, Na mijn miskraam ben ik best onzeker geworden. Ik heb hier een rijtje testen, maar lopen ze wel goed genoeg op? De 3e test is een avond test, de rest is allemaal met ochtend urine. Ik heb het idee dat het stagneerd en her moet enorm oplopen toch?
Ik kan de datum niet echt zien, maar in prinicpe verdubbeld hcg iedere 48 uur ongeveer. Ik vind deze testen er goed uit zien, mijn testen waren bij mijn eerste zwangerschap niet veel donkerder en er loopt nu een kereltje van 2 rond Gefeliciteerd. Probeer er een beetje van te genieten en stop met testen je bent zwanger en je kan er niets aan doen mocht het fout gaan.
Gewoon iedere dag getest. En je hebt gelijk! Bedankt! Testen maakt alleen maar onzeker.... Ik ga niet meer testen! Ik ga iig mijn best doen. Hihi
Stagneerd?? De onderste is echt veel donkerder dan de 3 daarboven hoor. Loopt prima op! Gefeliciteerd!!
Gewoon iedere dag getest. En je hebt gelijk! Bedankt! Testen maakt alleen maar onzeker.... Ik ga niet meer testen! Ik ga iig mijn best doen. Hihi
Ik vind de onderste test ook zeker niet gestagneerd, maar juist mooi donker, en dus opgelopen!! Gefeliciteerd 😀
Bedankt. Het stelt me wel wat gerust. Ik weet niet precies hoever ik ben. Mijn nod was 2 Augustus. Maar ik heb 30 juni een miskraam gehad met 7wk, dus het kan best zijn dat mijn ei later was. Dit vermoed ik namelijk.