op dinsdag 4 nov zag mijn LH piek was wo 5nov weer verdwenen. De ovulatie is 24-36 uur na het begin van de LH piek. Dus op zijn laatst is op woensdag 5nov die eisprong geweest neem ik aan. en de fase vanaf de eisprong tot de menstruatie duurt 11-14 dagen... dus gisteren had ik echt ongesteld moeten zijn.... en tot op heden ben ik dat nog niet.... maar de kruitvat testjes met pipetje blijven negatief............ dat vind ik pas echt shit..... eigenlijk weet je dat het niks gaat worden.. maar ik weet het niet zeker.... Iemand die toch zwanger bleek ondanks negatieve kruitvattest?
Ik hoor allemaal verschillende verhalen over allerlei fouten testen. Als je niet in spanning wil zitten, test morgenvroeg dan met een ander merk. Als hij dan nog negatief is, zul je toch een paar dagen moeten wachten. Maar dan is de onzekerheid een beetje weg waarschijnlijk.
Hey margreet, Goed nieuws, toch zwanger na kruidvat test met pipet! Op verwachte menstruatie dag test gedaan, helaas negatief, week later nog een, weer negatief. Volgens mij pas na anderhalve week positief met clear blue. Daarna nog enkele andere merken, ook allemaal positief. Zal dus wel een combi zijn van mijn hcg die niet direct hoog is en kruidvat test. Maar er is nog hoop dus. Ben benieuwd!
Dit hoort te liggen tussen de 10 en 18 dagen. Dus het kan vier dagen later zijn dan je nu hebt berekend. Ik duim voor je meid. Liefs