In de bijsluiter van de test staat dat je op twee manieren kan testen, 5 seconden in de urinestraal of 20 seconden in een bekertje waarin je urine hebt opgevangen. Welke manier is eigenlijk beter?
Ja ik zat al te denken. Ik heb de laatste tijd van die kleine beetjes dat ik niet eens zeker weet of ik wel een flinke straal van 5 seconden heb!
ja ik vind het ook fijner om met een bekertje te testen,ik denk dat alletwee de methodes even goed zijn. ik test ook in een bekertje omdat ik bang ben dat ik dan mischien minder dan 5 seconde plas hihi
Het maakt niet zoveel wat het beste is. Ik vond het zelf het fijnste om de urine op te vangen in een bekertje. Die had ik nog van mijn werk (van die speciale urineopvangbakjes). Dus het is aan jezlef wat je zelf het prettigste vind. Succes met testen. En ik hoop voor je op een positieve test. Laat je het wel ff weten? Liefs
Ik heb ook via een bekertje getest omdat ik ook niet zeker wist of ik dan de 5 sec. zou halen hihi. Succes!
Vijf seconden is ook best wel lang... Heb om dezelfde reden maar een potje gebruikt. Ik snap alleen niet zo goed dat de test er dan veel langer in moet houden.
Het maakt inderdaad niets uit. Maar wil je de test samen met je hub doen is in een bekertje wel handig. Wij hebben zelf tijdens een romantisch avondje samen met een bekertje op de bank getest. Succes ik hoop hoe dan ook dat het positief is!
ik doe het ook altijd in een bekertje, het lukt mij niet om 5 seconden op dat staafje te plassen zonder dat alles er onder zit...
Beide kan, maakt niet uit. Ik heb de eerste keer gewoon in de urinestraal gehouden. Geen probleem hoor. Maar de tweede keer had ik het idee dat er niet zoveel urine in m'n blaas zat omdat ik halverwege de nacht al een keer had geplast. Toen dus maar in een bekertje. Achteraf vind ik zelf in een bekertje fijner. Maar voor 't testresultaat maakt het niet uit. Gewoon wat jouzelf het fijnste lijkt.
Ik hou hem in de urinestraal, vanaochtned dacht ik dat ik m verpruts had, omdat ik maar een paar druppels had maar , zie de banner
Ik gebruik ook altijd een bekertje. Vind ik gewoon makkelijker. Dat mikken op zo'n staafje vind ik maar niks! Voor het resultaat maakt het niets uit volgens mij. Erannick gefeliciteerd!
Altijd in een beker gemikt!Al moet ik eerst meestal zien uit te vissen waar mijn urine presies uit komt (gebruik een kleine bakje hihi) en kleine plasjes doen! whahaha
ikke ook een bekertje veel en veel beter! ik denk dat ik vandaag een z test ga doen....oeffff zo spannend! ben ik in ieder geval van die onzekerheid verlost..ik ga er wel vanuit neit zwanger te zijn..aangzien ik zo onregelmatig als de pest ben! haha suc6! laat ons weten wat de uitslag was! ik duim voor je!