Er worden nog al veel vragen gesteld over het cervixslijm. Ik had hier zelf ook wat vragen over en ben gaan speuren. Op de site www.vruchtbaarheid.org kan je heel veel informatie terug vinden, inclusief verschillende soorten slijm onder het kopje: De Sympto-thermale methode.
@Petty Ja goed he! En ik dacht zelf altijd pff zo veel slijm, dat kan toch nooit goed zijn? Ik slikte de pil al vanaf mijn 13e /14e dus ik leer nu pas goed mijn lichaam kennen en dan kom je wel eens dingen tegen die ik nog nooit gezien had. Ik zie trouwens dat je al 2 dagen overtijd bent.......spannend.
Ik heb ook veel afscheiding over 't algemeen, maar maak me er niet druk om. Ik zie trouwens bij mezelf nog geen verschil tussen vruchtbaar slijm of ander slijm, maar ik weet ook niet precies of ik juist voor, rond of na de eisprong afscheiding heb. Wel altijd voor m'n ongie. Maar ik hou 't niet zo bij eigenlijk.
Best ranzig, maar wel realistisch (kun je je indenken, dat er iemand in haarzelf peutert om dit aan ons te laten zien? respect!)
@ april; dacht ik ook! Maar ik vind het wel verdacht dat ze steeds dezelfde nagellak op heeft (en ik vind dat ze wel heel veel heeft, maar dat is misschien persoonlijk).
haha ja dat klopt maar zoals je kunt zien heb ik een onregelmatige cyclus en ik dacht eigenlijk vorige maand dat ik dan eindelijk es een "normale" cyclus zou gaan krijgen van 28 dgn dus daar is mijn banner op gemaakt..maar ik denk dat ik het wel ga worden hoor, ik voelt nu anders wel zo dus helaas, volgende keer beter
haha ik kreeg er ook beelden bij dacht iieeuuww gatverdamme maar tis wel verrekte handig! het neem wel al je vragen weg! haha