hallo dames, ik begrijp er ff helemaal nisk meer van ik deed gister een test van de kruidvat(2v5) ik had er nog 1 over dus dacht ik doe die wel even....en er kwam een heel licht rose streepje.... vandaag d8 ik ik doe er nog 1 van de d.a drogist.... die heb ik gedaan in de middag rond 4 uur heb wel gedronken en vaak geplast....en tot mijn grote verbazing kwam er geen streepje hoe is dit in vredesnaam mogenlijk???? ben echt verdrietig er om snap er niks van wat moet ik hiervan denken voel me wel zwanger... maar goed ik ben ff ten einde raad wie heeft dit vaker meegemaakt en hoe is zoiets mogenlijk?? mijn droom valt in duigen: wie heeft dit ook gehad en bleek toch zwanger hoop op jullie reacties liefs lola
Het schijnt dat die van de kv veel gevoeliger zijn. Ik zou niet in paniek raken maar nog een kv testje doen. Roze streepje is een roze streepje is zwanger. Met een paar dagen wordt hij dan vast wat donkerder. succes en een voorzichtige felicitatie
hoi die kruidvat testje was de 2e streepje er wel maar heeeeeel licht maar je zag hem wel!!! waarom geefd deze test van de d.a dan geen streepje aan???? ik snap er niks van liefs
Misschien is het nog heel pril en testte je alleen positief met ochtendurine? Ik ken die van de da niet, maar die van kruidvat zou na 2 dagen weer donkerder moeten worden. Ik zou morgenochtend nog eens met kruidvat testen
De ene test is gevoeliger dan de ander. Dus de ene test zal eerder positief zijn dan de ander. Je moet wel weten dat als je met hele gevoelige testen werkt dat ze zo weer negatief kunnen worden. In het prille begin gaat het nog vaak fout, normaal zou je dat niet weten maar nu met de ultra gevoelige testen dus wel. Doe morgen of overmorgen nog een testje. Je kan ook een digitale gebruiken, dan is het duidelijk.
Hoi, Hier hetzelfde verhaal. KvK test net gedaan, beide positief als je het mij vraagt. Met dezelfde urine een cb test gedaan en deze geeft niet zwanger aan. Had wel veel gedrongen van te voren.... Wel buikpijn gehad en ook een beetje bloedverlies. Vannacht verschikkelijke nacht gehad (enorme stress door omstandigheden) lag om 2.00 uur in bed, niet geslapen en om 5.30 er weer uit. Temp iets gezakt, maar nog wel hoger als eisprong.... Huisarts gebeld, maandag weer testen en dan maar 1 test doen. Merk maark volgens hen niet uit.... kortom afwachten.... Meer kan jij ook niet doen...
Merk maakt volgens mij ook echt wel uit hoor, de ene test reageert bij 20, en de ander bij bijvoorbeeld pas 50 eenheden hcg. Zou dus ook het gewoon bij 1 soort testen houden, dus als de kv test positief was, zou ik een paar dagen later met zo'n zelfde test nog een keer testen. Dat is de enige manier om goed te kunnen vergelijken.
Niet meteen in de stress schieten (kan t me wel voorstellen hoor zou t zelf ook doen hahahaha ) KV2V5 staat bekend als heel gevoelig (geloof 25 mlU/mL ) Weet niet op hoeveel de DA test reageerd (staat meestal op het doosje) mischien reageerd die wel pas bij 50mlU/mL zoals heel veel testen. HCG verdubbeld om de dag en is het hoogste bij de meesten in ochtendurine dus dat zou een hele hoop kunnen verklaren. Zou als ik jouw was straks even langs de KV gaan als die bij je in de buurt zit en morgenochtend nog een testje doen.
lieve dames, bedankt voor jullie lieve reacties! ik ga zeker vanmiddag nog een test halen bij de kruidvat en dan morgen ochtend testen ben op van de zenuwenen!!!! ben zo bang dat die negatief is maar goed die onzekerheid is ook niks natuurlijk! ik laat jullie morgen weten hoe het gegaan is alle dames succes liefs lola
Ik zou over 2 dagen nog eens een test doen, Hopelijk dan wel een duidelijk streepje, Nu hoor ik niet veel goed verhalen over de kv test, hopelijk voor jou straks wel een mooie streep.!!
hey, ik heb zelf met een kv 2v5 euro getest 5 dagen voor nod! deze was gewoon lekker positief dus ik heb wel goede ervaringen ermee! ik zou morgenvroeg gewoon nog even met ochtendurine testen en dan weet je vanzelf genoeg. wachten is moeilijk i know succes alvast
Meid, wat vervelend. Helaas staat er van mij ook een onderwerp dat ik van de week positief getest heb ('s middags) en de volgende dag ('s ochtends) negatief. Dit was beide met de kruitvat tests. Ook bij de huisarts was mijn test negatief. Ik hoop natuurlijk dat jij wel zwanger bent, maar ik heb mijn vertrouwen in de kv tests een beetje opgegeven... Weet je inmiddels al wat...?