Pijn in buik door hoesten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Elisa1234, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisa1234

Elisa1234 Lid

20 nov 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds deze week ben ik erg verkouden en moet ik continu hoesten. Het vervelende is dat ik pijn in mijn onderbuik krijg, als ik moet hoesten. Het lijkt of mijn buik samentrekt, echt heel naar. Als ik mijn buik vast hou tijdens het hoesten, dan gaat het beter.

Zijn er meiden die dit ook hebben? Eerlijk gezegd maak ik me er zorgen om.

Hoop dat jullie me gerust kunnen stellen...!

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.419
    113
    Dit is toch echt normaal, een heel verhaal over druk ofzo die dan op de banden komt, mijn vk kon het heel mooi uitleggen;). Heb het nu nog steeds en ook als ik ineens moet niezen, dus het is geen teken dat er iets niet goed is hoor.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Meid is heel normaal hoor..
    ben nu ook verkouden al een paar dagen, maar doet nog steeds pijn aan buik en liezen.. Idd ook hier kon de VK het heel goed uitleggen, belangrijkste is dat het gelukkig geen kwaad kan.. een kindje hupt dan vrolijk mee met de bewegingen in het vruchtwater.. Voelt ie niks van hoor..

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    als ik moet hoesten of niezen heb ik dit ook.
    soms een hele vervelende steek in mn onderbuik of liezen.
    bij mn zwangerschap van alyssa had ik dit ook en toen liep ik mn hele zwangerschap te niezen, was dus best vervelend.
    heeft idd te maken met de druk die erdoor op de banden komt te staan.

heel vervelend, maar niks ernstigs om je zorgen om te maken.

liefs doris

5. Elisa1234

Elisa1234 Lid

20 nov 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie snelle reacties! Het heeft mij een beetje gerust gesteld. Nu maar afwachten tot de eerste echo.

Groetjes!

6. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook! Af en toe zelfs als ik me te snel wil omdraaien in bed. Bij een nies, hoest... etc. Een flinke steek aan de zijkant van mn buik. Maar binnen paar pijnlijke seconde is het ook weer over.

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, je beepje zitveilig.Ik hoest al vanaf de 6e week bijna de hele dag ( ben nu bijna 16 weken) doordat mijn astma verergerd is.....het enige waar je last van kan hebben is spierpijn doorhet vele hoesten

Deel Deze Pagina