Hallo dames, Een klein vraagje. Wanneer is je temp nou hoger of lager. Van de week was mijn temp om 05.00 hoog rond 37.1 maar had toen een slechte nacht gehad. Nu is het weekend en temp ik wat later en ga ik ook later naar bed. Toen was mijn temp bij mijn eerste meting 36.5 en bij de 2e 5 min later 36.9(temp wel met een oorthermometer omdat mijn man het onzin vindt en het eigenlijk stiekem doe).Stijgt je temp zo snel als je op bent. Dus als je nou minder slaapt is ie dan hoger of lager. Ik dacht echt mijn sprong te hebben gehad ook afgaande van mijn afscheiding maar nu ga ik echt weer twijfelen ivm die 36,5.
Ik heb precies dezelfde vraag. Vannacht een stuk later naar bed gegaan en om 7.00 uur mijn temp gemeten met minder slaap: 36.79 Ik ben verder gaan slapen en om 9.30 uur nog eens gemeten na dezelfde uren slaap als anders en toen: 37.09 Voor het invullen op fertility friend maakt het wel uit, want met optie 1 wil fertility friend alles opnieuw bekijken, want die komt er niet uit. Met optie 2 komt mijn kruis weer terug en staat mijn eisprong weer op 5 juni......
Ik zie dat jij ook een onregelmatige cyclus hebt. Waarschijnlijk heb jij dan ook vaak een sterk wisselende temp. Mijn vorige cyclus was ook een puinhoop ging van hoog naar laag. Het is ook moeilijk bij te houden want mijn zoontje is nog wel eens wakker in de nacht dus dan ook weer minder slaap. Ik had er echt heel goed gevoel bij maar nu. Maar weer afwachten tot morgen want dan moet ik er weer om 0500 uit als ie dan weer hoog is dan moet ik wel mijn sprong hebben gehad is ie weer laag nou dan is het weer een puinhoop. Hoop dat er dames zijn met ervaring
Het blijft wel lastig. Ik zit inmiddels alweer op dag 41 van mijn cyclus. Onzeker gedoe vind ik het hoor. De ene dag heb je hoop en de andere dag weet je het niet meer.
Hey, - als ik later naar bed ga en hetzelfde moment opsta heb ik meestal een hogere temperatuur. - als ik op hetzelfde moment naar bed ga en eerder opsta, heb ik meestal een lagere temperatuur. - Echt uitslapen is wisselend: of lager of hoger