vat het niet echt meer

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by leiff, Jun 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leiff

leiff Actief lid

Jan 17, 2010
    119
    0
    16
  2. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Heb ff gekeken. Het is moeilijk te zeggen je zou zeggen dat je je ei hebt gehad maar omdat je zoals ik aan de witte stipjes zie ik dat je nogal op verschillende tijden tempt is het moeilijk met zekerheid te zeggen.

Ik weet niet hoelang je al tempt maar je kan er pas wat van zeggen als je meerdere maanden tempt.

Ik weet van mijn temp dat ik van de 36,5 naar de 37,1 ga bij mijn sprong dus bij mij is dat een grote sprong maar er zijn dames die kleine sprongen maken dus dat kan erg verschillen.

3. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    het lijkt er op dat je je ei gehad hebt, maar door de witte stipjes (onzekere metingen) is het niet helemaal zeker...

4. leiff

leiff Actief lid

Jan 17, 2010
    119
    0
    16
    dus als ik het begrijp moet je ook exact op of rond de zelfde tijd meten?

5. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    wel zoveel mogelijk ja. je temp kan in de ochtend ook wisselen namelijk.
    als ik 's nachts temp (heb ik wel eens gedaan in de veronderstelling dat het al 6 uur was) scheelt dat zo 0,3 graden...
    en het liefst ook ongeveer evenveel slapen ervoor. dus niet op de ene dag 11 uur naar bed, 7 uur tempen en dan de volgende dag 1 uur naar bed en dan 6 uur tempen...

6. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    maar ik heb ondanks dat ik meestal op dezelfde tijden ongeveer temp, toch een wisselend kaartje hoor. dus het kan ook gewoon dat jou temp wat wisselend is.

Share This Page