Ik test zonder hem erbij... Ik ben nogal van 't type dat er van houdt iemand op originele wijze te verrassen! Stel nu dat ik 's ochtends positief test (hij is altijd vroeger weg voor zijn werk), dan kan ik hem 's avonds verrassen. Zo heb ik bijvoorbeeld kinderkapstokjes en die zou ik dan in de kast hangen, terwijl hij zijn jas weghangt... Ik wil gewoon die reactie zien Daarnaast is 't ook wat een bescherming voor mezelf, ik kan heel teleurgesteld zijn bij een negatieve test, en ik verwerk dat best door even op mezelf te zijn. Mijn vriend is een extreem nuchtere persoon en zijn soort (goedbedoelde) opmerkingen werken dan averechts
4 jaar geleden testten we nog weleens samen omdat het toen nog nieuw en leuk was. Inmiddels ben ik 2000 testen verder en alleen positieve heb ik daarna aan manlief laten zien. Hij wilde overigens de laatste 2 a 3 jaar alleen nog digitale zien omdat hij al die streepjes niet vertrouwt. Ik vind het dus heel nobel en schattig als mensen hier samen willen testen, maar wacht maar tot je 4 of 5 jaar bezig bent... hij ziet je aankomen elke maand