hi dames, Even een vraagje. Ik heb sinds zondag zo'n opgezette onderbuik. Lijkt net of er een ballonnetje inzit. Denk dat het mn darmen zijn die wat opgezet zijn, maar hier heb ik nooit last van. Kan dit met een eventuele zwangerschap te maken hebben of is dit onzin? Mijn nod is pas de 20ste. Vind t zo apart. Broeken zitten hierdoor ook wat strakker. Wie herkent dit????
Ik heb dit helaas zeer regelmatig omdat ik veel last heb van mijn darmen. Maar nu ik rond mijn eisprong zit is het nog erger helaas....
Ik heb nooit last van mijn darmen! Altijd een goede stoelgang, raar woord trouwens. Daarom vind ik het nu ook zo apart... Mijn eisprong is al een poos terug, dus daar kan het niet van zijn. Die had ik namelijk vorige week zo/ma.
Ik herken dit, had het enkele maanden terug ook en toen 3 dagen overtijd en ook bij ha geweest voor mijn buik, was mega, heel apart. maar toch zeer vroege mk gehad denk, hoop stukken en bah zeg maar, hoop dat t bij jou raak is
Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik een onderbuikje erbij. Ik heb verder geen last van mijn darmen ofzo.
Ik heb deze klacht al 1,5 week en daarnaast zijn er in de tussentijd nog symptomen bij komen kijken.. Durf niet te zeggen of je zwanger bent... Ik moet namelijk pas de 21e ongi worden maar ik ben er vrij zeker van....
Apart he, je gaat zo twijfelen! Had nu net met afvegen na het plassen wat bloedverlies. Kleur zit tussen rood en bruin in. Ook de baarmoedermond zit heel laag, geen idee wat dat inhoud. Dit viel me toevallig op.