Hallo Allemaal. Ik heb een vraagje en hoop hier van iemand antwoord op te krijgen..onzekerheid en spanning begint namelijk toe te nemen!! Sinds anderehalve week heb ik bruine afscheiding,pijn in mijn onderbuik,een klein bollig onderbuikje wat langzaam naar boven toe komt richting de navel,ik zie de scheiding van mijn buik en heupen heel duidelijk,pijn in mijn onderrug,veel moe,kleine bruine moedervlekjes (heb er al veel maar nu nog meer en op de gekste plaatsen), zware borsten. Ik ben 3 dagen geleden gestopt met de pil vanwege mijn gevoelens over een mogelijke zwangerschap en heb al een zwangerschapstest gedaan maar was nega.Heb met mijn vriend altijd seks gehad zonder condoom wel met pil.Volgende week zou ik ongesteld moeten worden. Nu is mijn vraag...Kan ik nu zwanger zijn??? Heb op internet alles nagepluist en alles wijst op een zwangerschap.. Het is niet gepland maar wel van harte welkom! Hoop op een reactie dames! Groetjes
Hi, dit zou zeker een zwangerschap kunnen betekenen. Echter moet je wel rekening houden met het feit dat je lichaam ook aan het ontpillen kan zijn. Deze symptomen lijken erg op de zwangerschapsymptomen. Maar uiteraard hoop ik voor je dat je zwanger bent
Heel erg bedankt voor je reactie! We zouden namelijk heel erg blij zijn als het idd zo is... Maar ik heb de meeste symptomen al van anderhalve week geleden en pas afgelopen weekend gestopt met de pil,dus denk niet (wil je niet afkraken) dat het van het ontpillen is. Maar als ik toch al anderhalve week deze meeste symptomen heb moet ik toch wel al langer zwanger zijn he dan ik zelf denk?
ja dat klopt maar denk tot het te vroeg is niet? Lees namelijk overal dat het pas kan vanaf de eerste dag van je aankomende menstruatie.. Als dat idd klopt moet ik dus nog heel lang wachten tot volgende week! Heb namelijk 4 of 5 dagen geleden een test gedaan en was nega.. En ha al gebeld en die zei dat het een mogelijke blaasontsteking kon zijn maar dat betwijfel ik toch zeer zeker omdt ik zelf in de zorg werkzaam ben...
Kruidvat 2voor5 zijn wel gevoelig dus misschien kun je die proberen? Zijn meerdere meiden die daarmee voor NOD positief testen
Bedankt voor de tip! Ik heb namelijk de tests van clear blue en die zijn absoluut niet gevoelig.... Welke naam hebben die kun je me dat ook zeggen?
ja sorry, je hebt gelijk, verkeerd gelezen Vreemd en verdacht ik hoop voor je dat je snel een positieve test hebt!
Dat geeft niet! Ik lees momenteel ook te veel. Heb mezelf verboden om weer te gaan google-en maar ben er toch te zwak voor... Ik vind het zo spannend en het wachten duurt me te lang,kan pas volgende week donderdag of vrijdag testen! Ben jij momenteel ook zwanger of probeer je zwanger te worden?
ja ik snap het, moeilijk is dat he Wij zijn al bijna 2 jaar aan het proberen, moeizaam dus heb er dan ook medicatie voor en zit dus in de medische molen. Ja het gaat niet bij iedereen vanzelf Ik hoop dan ook zoooooooo dat ik ooit zwanger zal worden! De hoop is zo groot, maar ja, alles moet wel mee willen werken natuurlijk... Ik moet a.s. vrijdag ongeveer onge worden dus ook weer spannend zoals iedere maand
Ik heb altijd al een kinderwens gehad maar niet op deze ''jonge'' leeftijd. Maar nu het eigenlijk al een beetje zeker is,zoals ik links en rechts hoor,zie en lees,is het kleine hummeltje van harte welkom! Mocht het niet zijn dan wachten we nog een jaartje.. Lijkt me echt frustrerend om te zwanger te raken... Zul je net zien,mensen die er niet echt op zitten te wachten gebeurd het plotseling en mensen die het heel graag willen lukt het pas na enkele keren... Ik hoop dat we beide posi mogen testen!