Goedemorgen dames, Ik baal enorm, want ik test al een paar dagen (ja ja verklaar me maar voor gek, haha) maar steeds negatief De moed begint echt in mijn schoenen de zakken, helaas! Mijn 3e rond is al geweest sinds mijn miskraam, en wij hopen zoooooo dat ik zwanger ben. Maar het laat op zich wachten. Ik heb wel de symptomen van een zwangerschap: vaker plassen, misselijkheid, humeurigheid, rommelend buik tijdens en na de innesteling, grotere borsten. Pffff en dan negatieve testen Zoals jullie op mijn banner zien kan ik pas over 2 dagen testen, maar wat duurt dat zoooooo lang. Ik test met de dipsticks zwangerschapstest van de Babyboomshop. Heeft iemand ervaring met deze testen? Edit moderator: verplaatst naar Zwanger worden -> Ovulatie en zwangerschapstesten
hoi meid ik heb ook eerder getest 1 dag ervoor en 1 dag erna maar het is ook allebei negatiefen was gister erg misselijk en mijn buik deed zeer had het gevoel eerst dat ik ongi moest worden maar ben het nog steeds niet en geloof het het is zo kut om te wachten alleen ik zou niet teveel hier op de site gaan kijken dat deed ik ook en op een gegeven moment heb je het niet meer in de gaten dat had ik in ieder geval wel nou groetjes
Ik las trouwens hier op het forum dat je ook eventueel met ovu. testen zou kunnen testen, want die schijnt wat gevoeliger te zijn. Dat heb ik dus ook gedaan, zie resultaat in mijn album. En nu begrijp ik er helemaal niks meer van. Mijn eisprong heb ik de 22e gehad en die heb ik ook gevoeld, na een paar dagen waren de ovu.testen negatief en nu krijg ik opeens weer een streep te zien (dat overigens erg duidelijk is), en de zwangerschapstesten geven allemaal negatief aan.
Hallo smiley ik heb gister een test gedaan en moet zaterdag pas mijn nod krijgen. de afgelopen maanden is mijn menstruatie erg van slag geweest en ik had ook echt het gevoel van je ik ben zwanger. En mijn test is positief het is nog een heel vaag streepje maar streep=streep. ik heb het kruidvat eigenmerk test gebruik zijn er 2 voor 4.99 euro. als ik niet zwanger was dan kwam er ook niks en nu wel. zelf zou ik niet zo op ovulatie testen vertrouwen. die zijn er natuurlijk voor om te testen wanneer je mag!
Je bent niet gek hoor, ben al een week aan het testen maar helaas...twee x streepje gezien maar nu niks meer. Volgende maand doe ik dit echt niet meer want ik heb hierdoor een k*tweek gehad, vreselijk. Veel succes
Nou vrouw1984, bij jou is er inderdaad een streepje. Gefeliciteerd! Zijn die kruidvattesten dan wat gevoeliger dan alle andere testen?
Hoi hoi, ik heb even een vraagje. Zit er veel verschil in de verschillende zwangerschapstesten, of maakt het allemaal niet zoveel uit? : Wij zitten nog maar in ronde 1 en ik zou eventueel morgen kunnen testen. Ik denk er eigenlijk zelf aan om gewoon af te wachten, maar ja, net als wat ik bij vele anderen op het forum lees, het duurt zo lang... Groetjes Fly oeps, wilde eigenlijk een nieuw onderwerp plaatsen
Ik gebruikte eerst de testen uit de drogisterij, hun eigen merk. Maar dat werd op een gegeven moment duur, want ze zijn rond de 8,- per stuk. Dus ben ik overgestapt naar de testen van Babyboomshop. Dat zijn van die dipsticks. En als ik dan bijv. een heeel vaag streepje zie dan koop ik wel een CB digital. Maar die testen uit kruidvat (2 voor 5,-) schijnen dus ook goed te zijn. In ieder geval succes met het testen.
Ik zou niet eerder testen want er kan nog zoveel fout gaan en de teleurstelling zou dan heel groot zijn
Ik heb maar 1 ronde meegemaakt, dus zoveel weet ik niet. Maar ik had de kruidvat testen en die had ik ook een paar dagen voor nod gedaan, maar niks hoor. Toen op nod getest en ja hoor......RAAK. Ik heb tot nu toe ook al een legio aan testen gedaan. Eerst voor mijn NOD en nu omdat ik het nog steeds niet geloof. Maar na mijn nod waren alle verschillende testen positief en geen enkele negatief, dus ja.......het kan niet anders he
hallo je kan gewoon testen tot 5dagen voor je nod want een zwangerschap maakt alleen hcg aan. @tirtilisko:er kan altijd wat mis gaan in een zwangerschap maar als je daar altijd bij stil moet staan heb je ook geen leven meer. @smiley: wat ik weet is kruidvat gevoelig. maar inderdaad kost het steeds een godsvermogen dus vandaar dat ik deze had gehaald. me zus had er ook positief mee getest 1 dag voor nod en die is nu 19 weken zwanger. al heb ik eerder getest ik ben super blij en wil het van de daken af schreeuwen. groetjes
Nou ik ben er ook meegestopt. Ik heb nu al 2x getest voor mijn NOD, 1x met die van Matcare en 1x met de gewone van Kruidvat. Beide keren negatief. Ik wacht nu tot zondag en ga dan pas weer testen. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, ben altijd heel regelmatig op 28 dagen. Heb ook geen ongi krampen, wel andere zwangerschapsklachten. Maar mijn verstand zegt dat ik nog steeds de duivels op bezoek kan krijgen. Sinds vandaag dan maar een nieuwe hobby, slipstaren.
eerder testen is idd niet slim Ik lees hier vel dat het op nod of 1 of 2 dagen later nog mis gaat Ik test vaak pas bij 4 of 5 dagen overtijd als het niet langer is heb ook maar 2 x getest ha ha ha Ik zou gewoon even langer wachten (jullie spekken de firmas wel zeg) hiihi
hoi hoi dames! ik zal me er ook even in mengen heb gister mn eisprong gehad en sinds gistermiddag alleen maar ongikrampen.. zal nog wel niks te betekenen hebben, maar wel erg vervelend..heb dit normaal gesproken nooit.. ik moet nog zo'n 2 weken wachten tot ik kan testen, maar inderdaad, het duurt nog zo ontzettend lang voor je gevoel..
Ik zou me niet druk maken zolang je NOD nog niet geweest is. Er zijn zioveel vrouwen die daarvoor neg testen en na hun NOd pas positief. Er staat ook niet voo rniks dat de tets dan pas gedaan kan worden natuurlijk. En net wat tirtilisko zegt. Voor je NOD testen is nog eens gevaarlijk ook. In sommige gevallen is hij positief terwijl je op je NOD wel gewoon ongesteld wordt. Het vruchtje is dan toch niet goed ingenesteld en wordt gewoon ongesteld. Als je niet te vroeg getest had was je "gewoon" ongesteld geworden maar omdat je wist dat je "zwanger" was heb je een miskraam gehad.
Ik wacht ook geduldig af. Maar vind het wel allemaal erg spannend. Wie weet, na het weekend. Een van de eerste verschijnselen is toch het uitblijven van je ongi. Dus Smiley, ik wacht rustig met je mee
Hallo allemaal, Ik heb er ook van geleerd om niet te vroeg te testen, voor mijn NOD steeds negatief...(kost je een fortuin ) toen ik overtijd was weer getest,ik teste positief...helaas een MK geworden. Dus ik ga ook proberen niet meer te testen voor NOD...1.je maakt jezelf helemaal gek en 2.het kost je een hoop geld! Succes allemaal met wachten en hopen dat jullie positief testen Liefs Deb
ik heb wel ovaluatietesten maar dat zijn die digitale die zoeken dan toch niet naar de stof of dat je zwanger bent?