hai Daantje, ik heb zelf een positieve zwangerschapstest. Ik heb ook een paar keer een ovulatietest gedaan na de zwangerscapstest, en deze is al 5 dagen positief. Het schijnt zo te zijn, dat als je zwanger bent, de ovutesten ook positief zijn. Ik weet alleen niet of dat altijd op gaat.
hey meiden jeetje...wel moeilijk he die testen ken t ook moet ..eh mag..pas dinsdag...maar je wil t van tevoren toch proberen te testen want wie weet dat t toch pos is toch maar volhouden tot de nod want stal idd dat net als velen dat je neg hebt en op of na de nod dag WEL POS HEBT...dan kun je beter ff w8en toch ook al is het zwaarrrrrrrrrrrrr. stond vandaag ook op t punt om t te doen maar durfde niet bang voor teleurstelling wachten tocht het beste, voor iedereen dunkt mij... x
silverspoon, vrouwke, kijk ik heb er de ballen verstand van ...maar weet wel...hoor wel..dat je ochtendurine beter is qua uitslag en dat H-nogwatgehalte dus test aub smorgens als je nix gegeten hebt.. klinkt betweterig...maar ja zorries
meiden ik heb er echt heel weinig verstand van voor ons is alles voor de eerste x, maar ik heb zoveel gelezen op deze site oa dat je echt niet van te voren moet testen...wacht aub tot je nod en als t niet lukt dan de volgende keer..klinkt simpel maar jah de eerste keer lukt t niet iedereen en de tweede en derde x ook niet... zoals ik al zei klinkt simpel...ik wil dinsdag ook pos hebben! maar jah anders maandje later hoor...xxx
Ik test wel altijd eerder. Eigenlijk op het moment dat mijn lichaam zwanger voelt. Wil graag weten waar ik aan toe ben en ben ongeduldig. Ik heb nu alweer twee lichte positieve testen en heb tussen vandaag en zondag mijn nod. Mocht ik dit weekend nog ongesteld worden, vind ik dat niet zo erg. Liever nu mis dan pas over een paar weken. Ik noem dat ook geen miskraam. Je moet gewoon niet teveel waarde hechten aan een te vroege positieve test. Als je dat niet kan moet je wachten tot na je nod om teleurstellingen te voorkomen.
Vanochtend een test gedaan (met de kruidvat testen 2 voor 5), en ik zie een heel licht 2e streepje Morgen doe ik nog een test en dan kijken of het duidelijker is.. Ohhh ik hoop het zo
Vrouw 1984 ff een vraagje: zou je het wel al gaan vertellen dat je zwanger bent? Je hebt best wel vroeg getest. Stel je voor dat je alsnog ong. wordt. Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Maar het zou zo'n teleurstelling zijn....
Waarom heb je testen gedaan voor je NOD? Als het je zo enorm onzeker maakt waarom ga je er dan mee door? Ik weet dat wachten moeilijk is maar als je er zo onzeker van word dan zou ik wachten tot mijn NOD. Trouwens niet iedereen test positief voor de NOD ondanks die super gevoelige testen. En ondanks een streepje voor je NOD kan het altijd fout gaan. Nog meer punten om onzeker over te worden.
Ik heb ook met de kruidvat testen getest. 2 voor 5 euro Ik had al vanaf januari geen menstruatie gehad. dus mijn enige houvast was elke maand testen. ik teste al positief toen ik nog maar 3 weken zwanger was bleek acheraf na de echo.. de streepjes waren heel licht maar ze waren er wel.
Het testen heb ik voor mijn NOD gedaan, omdat ik sowieso niet kan wachten. Elke maand hoop je er weer op, want na 4 miskramen wil je niks anders meer dan een positieve test. Misschien fout van mij om zo vroeg te testen, maar je hoopt altijd dat er toch een kans in zit om vroegtijdig een positieve test te krijgen.
@ smiley kan ik me heel goed voorstellen hoor. het kan natuurlijk verkeerd gaan maar het kan ook goed gaan zie mijn banner maar. in ieder geval hoop ik voor je dat je morgen een duidelijker streepje hebt
Natuurlijk hoop je dat. Geheel begrijpelijk want ook ik hoop op die positieve test. Maar als je er zo teleur gesteld van raakt als je een negatieve test in handen heb elke keer, of juist wel een licht streepje heb gehad en het gaat wel mis, dan word je daar toch ook niet vrolijk van. Afijn wie ben ik eigenlijk he Doen waar jij je fijn bij voelt das veel belangrijker toch.
Kan ik heel goed begrijpen hoor! Ik denk ook na drie miskramen dat het toch geen bal uitmaakt of je nu voor of na je nod positief test. Als het niet goed is gaat het toch wel mis voor of na je nod. Onzeker ben je toch wel na een aantal miskramen en daarvoor hoef je het niet te laten om te wachten met testen of je moet pas testen als je tien weken overtijd bent
Ik heb bij mijn vorige zw getest met DA huismerk. Vijf dagen voor NOD al een licht positieve test. Ga er nu van t weekend weer een halen zodat ik die mee op vakantie kan nemen....haha
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het eigenlijk heel dapper vind dat iedereen gewoon een test doet. Ik heb vandaag een test gehaald maar nog niet getest. Ik durf niet zo goed . Het is mijn NOD vandaag en tot nog toe niks.... maar de test ligt mooi in de la te wachten tot ik eindelijk het lef heb om hem te gebruiken. Ik denk dat je toch onzeker blijft, of je nou wel of niet voor je NOD test. Ik heb er verder geen verstand van hoor, maar ik lees dat je voor je NOD ook positief kunt testen, dus als je dat aandurft, waarom zou je het dan niet doen? Meiden, heel veel sterkte! Groetjes Fly
Ik kan het wel van de daken schreeuwen: IK BEN ZWANGER! Test gaf vandaag een duidelijke 2e streepje aan. Voor alle anderen die nog moeten testen heel veel succes dames.