Testen jullie ook eerder?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Smiley24, Sep 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

Aug 19, 2008
    1,274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Zag nu pas dat het 4 pagina's waren ipv 1!
    Smiley... wat vervelend voor je. Waarschijnlijk een vroege mk, anders geeft de test geen pos aan.
    Enne op een echo kunnen ze wel zien of je zwanger bent hoor! Dan zien ze dat het eitje ingenesteld zit of nog verder zelfs.

Nou succes allemaal

2. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Hey Smiley,

Dat is balen zeg. Echt rot voor je. Dikke knuffel.

Liefs Fly

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

@katjak
    mijn gyn.
    heeft mij verteld dat een zwangerschap vanaf ongeveer 4 wkn op de echo te zien is.
    een eerdere zwangerschap niet dan is het alleen evt af te lezen aan de dikte van het baarmoeder slijmvlies

4. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

Aug 14, 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Leef me je mee Smiley, wat erg meid.. :(
    Dikke knuffel voor jou, sterkte....

5. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

Aug 19, 2008
    1,274
    0
    0
    zaanstreek
    Missch ben ik dan een beetje dom, maar zodra je gaat testen enzo, dan ben je toch iets van 4 weken zwanger?

6. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Niet als je eerder test. Je moet altijd rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, dus 28 dagen daarna ben je 4 weken zwanger (ook al is je NOD bijvoorbeeld 2 dagen eerder of als je eerder test).

7. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

Aug 19, 2008
    1,274
    0
    0
    zaanstreek
    Uhm... tja maar dat zijn maar enkele dagen. Voor je bij de praktijk zit voor een echo is het meestal al weer een aantal dagen zoniet weken later. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk om een echo te krijgen als je nog géén 4 weken zwanger bent.

8. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Hoi Meiden,

Met 4 weken zie je nog niks op de echo!
    Vorig jaar zouden wij starten met een ivf-behandeling en op de dag dat we het hele behandelings-traject zouden bespreken bleek ik spontaan zwanger! Ik had dus 's morgens positief getest en s middags het gesprek in het zkh. We zijn toen toch gegaan en de arts heeft toen middels een inwendige echo gekeken. We zagen alleen heel dik bm slijm!
    Helaas is het geeindigd in een ma.. :(

Maar goed, om niet te veel off-topic te gaan.. ik heb ook weer veel te vroeg getest! Negatief natuurlijk, maar ik kan me de laatste dagen voor mijn nod altijd heel slecht beheersen.. ;)

x Roosje

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Inwendige echo hebben ze bij mij gedaan om te kijken of er misschien wel een zwangerschap was. Want sinds de curettage heb ik een rare cyclus. En zo weet je dan ook niet hoever je precies zwanger bent. Vandaar de echo om het voor alle zekerheid te checken. Bloedonderzoek wees ook niet uit op een zwangerschap. Het is volgens hen ook geen vroege miskraam want ik heb maar 2 dagen lichte streepjes gehad, en volgens de arts was het gewoon chaos in de hormoonhuishouding (dat wel vaker voorkomt bij paar dagen voor menstruatie). Dus ja, we gaan gewoon weer verder met de volgende ronde. Wie weet zal het dit keer wel lukken..

10. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik heb wel af en toe voor nod getest. Ik merk dat het voor mij wel werkt. Als ik het niet doe ben ik er zo ontzettend veel mee bezig dat het me niet goed lijkt :oops: Als ik 's ochtends gewoon 'even' een testje doe kan ik het van me afzetten.

Ik had daarvoor van die goedkope testen van internet. Op het moment dat ik tweede streepjes ging zien heb ik pas een duurdere van de drogist gehaald.

Ach, het is vast niet ideaal, maar voor mij werkt het op deze manier.

Deze maand probeer ik het uit te houden tot ik 1 dag overtijd ben. We zien wel ;)

11. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Heel herkenbaar, marb! ;)
    En die 'goedkopere' testen hebben mij ook al eens een vals positief resultaat gegeven (zie mijn album).

Nu hopen dat er binnenkort een echte vette streep staat op het testvenster, ipv die hele wazige, bijna onzichtbare streepjes die IK alleen zie (en dan ook nog als het licht goed valt ;) )

12. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

Aug 19, 2008
    1,274
    0
    0
    zaanstreek
    Idd Marb, heel herkenbaar!
    Ik doe eigenlijk precies hetzelfde, ik kan gewoon niet wachten en anders denk ik de hele dag: wanneer zal ik gaan testen, zal ik toch niet nu gaan testen etc.

Enne Roosje, kan het niet zo zijn dat als je een positieve test hebt gedaan en daarna meteen ongesteld wordt, dat het een hele vroege miskraam is geweest?
    Ik hoop voor je dat het de volgende keer idd 2 dikke strepen zijn!

13. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Tja, dat meende iemand anders op dit forum ook al. Ik heb daar zelf eigenlijk niet bij stil gestaan :oops: omdat ik ervan uit ging dat de test onbetrouwbaar was. En het was echt 20 minuten na de test naar de wc en toen was ik ongesteld. Dus mijn blijdschap was van heel korte duur..

Ik hoop idd ook dat de volgende test wel betrouwbaar positief is, net als voor jullie allemaal. 't Wordt nu zo langzamerhand wel eens tijd.. ;)

14. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    haha ik ken het.. heb ook weer getest vannochtend!Natuurlijk negatief... zei nog zo: deze keer test ik NIET te vroeg.. ik wacht een paar dagen na mn NOD....
    dus wacht gewoon tot de :evil: komt haha...ga er gewoon van uit dat k niet zwanger ben, heb vandaag gemerkt, dat ik er dan minder mee bezig ben... gaat de tijd sneller en misschien ben ik minder teleurgesteld als ik wel ongi word.. we zullen zien.. nog 2 daagjes....

Share This Page