Hoi meiden. Ik ben vandaag 10 DPO en teste super negatief. 2 dagen daarvoor ook getest omdat ik niet kon wachten. Na vandaag denk ik oke ik ben gewoon niet zwanger en mag van mezelf niet meer testen want maak me er helemaal gek mee. Lichtelijk pijnlijke borsten (al heb ik soms het gevoel dat ik dat me verbeeld) en bij 8 DPO wat krampjes gehad. Testen jullie bij 10 DPO een licht streepje / positief? Ik heb een test gebruikt van 6 dagen voor je mensturatie.
Ja. Bij alle zwangerschappen testte ik op 9 dpo al licht positief. Bij de laatste zelfs al op 6 dpo en had ik op 10 dpo een cb digitaal met als uitslag 2-3.
Ja alle drie de keren voor 10DPO al positief getest. Bij een latere innesteling kan je nog te vroeg zijn geweest
Dit is m'n rijtje testen de 1e is van 18 mei, 12 DPO en dan 19,21,23,29 mei en van vanmorgen de onderste test! Dus geef de hoop nog niet op
ik denk dat jij korter zwanger bent Ik verwacht dat de eerste test rond 8 dpo was Aangezien je je ei niet weer, kan dat dus best kloppen
Bij mijn oudste 11dpo negatief. Heb toen niet getuurd, dus mogelijk was er wel iets te zien geweest, maar dus zeker niet overduidelijk. Bij mijn jongste 11dpo licht positief. 10dpo toen niet getest, maar zal een heeeeel licht lijntje geweest kunnen zijn gezien het lijntje op 11dpo. Huidige zwangerschap hetzelfde. Denk dat de meeste vrouwen wel in ieder geval een tuurstreepje hebben op 10dpo.
We zullen t zien over 2,5 week . Bij de andere 2 dacht ik ook korter doordat de testen later opliepen, maar bij m'n dochtertje een week vooruit gezet en zoontje 5 dagen! Dus ben benieuwd . Maar heb indd wel de echo voor 8 weken ingepland IPV met 7 wat de verloskundige zei, voor het geval ik wel korter zwanger ben
Ja idd. Alhoewel de meting op een vroege echo ook fout kan zijn door een mm verkeerd punt Wel slim om hem met 8 weken te doen ipv 7
Hier bij nummer 2 met 10 dpo negatieve test, ondanks pregnyl. Met 12 dpo had ik wel een lichte streep. Bij de huidige zwangerschap pas na nod getest aangezien we geen zwangerschap verwachtte omdat we in een pauze maand zaten, met de mmm hadden we al kleine kansen. Bij de eerste liep ik ook al over mijn nod, was niet gepland.
Ik had op 10 dpo 2 licht positieve testen. Dit waren tuurstreepjes op een Sensitest test en een Kruidvat 2v5 test. Op 11 dpo een predictor early gedaan. Zie bijlagen.
Ja bij zoon zelfs eerder. Maar mijn pdo is maar 11 dagen. Dus 10 pdo is voor mijn 1 dag voor verwachte menstruatie Dochter was ik overtijd. Was al jaar bezig en maandje ovulatie testen ,tempen etc opzij gegooid . December ff niet bezig zijn met zwanger worden. En zonder dat ik het doorhad was ik ineens 2 dg overtijd . Bij mk tests ik 9 pdo Zoon was ik overtijd maar uit echo's en uitgerekende datum bleek ik al kort of op innesteling getest te hebben . Zelfs binnen 7pdo. Onmogelijk maar toch echt zo geweest .
nu je het zegt! Die cassette is inderdaad niet van Kruidvat. Heb die online besteld. Maar was ook niet van Etos. Ik weet het niet meer.