Ik snap dat jij dat zegt, maar ik ben toch blij dat ik ben door bijven testen bij mijn MK's waardoor ik niet compleet verrast werd door het feit dat het goed was! Ik weet ook wel dat het ook goed kan gaan, maar meestal is het een combi van feiten waardoor je het vermoedt, bijv niet oplopende/aflopende testen, geen zwverschijnselen mee, bloedverliesr of een rare cyclus. Bij mij wel iig.
Yep, nog getest.. Vanmorgen weer een cb gedaan, geeft die me aan niet zwanger?!? Net nog een kv gedaan die lijkt weer iets duidelijker te worden.. Vk heeft me nog gebeld, het bloed van gister past bij een termijn van 4-5 wk.. Maandag weer prikken.. Snap alleen totaal die cb niet! Dan moet de kv toch ook minder gaan worden als het mis aan het gaan is of niet?
Dat is wel heel vreemd ja!! Of je urine was niet geconcentreerd genoeg.. maandag dan maar ff afwachten.. sterkte!
Ik deel jou mening, ik zou rekening houden met dat het helaas niet goed af gaat lopen. Je testen hadden al wel duidelijker moeten zijn denk ik.
Ik ook niet, hoop nog op een wonder.. Het rare eraan vind ik dat het bloed gister er prima uitzag en dat ik rond de 4-5 wk zou zijn.. Sinds gister zijn de testen niet duidelijker geworden, dan had het bloed toch ook negatief moeten zijn, of niet?
meis ik ben ook bang dat het niet goed zal gaan. Houd daar dus rekening mee. Hopen op een wonder voor je.
Ja dat is inderdaad wel heel vreemd... volgens mij zitten wij in hetzelfde schuitje, mijne zien er zo uit maar ik heb al vier dagen bloedverlies Bekijk bijlage 395744 Sterkte meis...
In principe kan dat ook gewoon denk ik ... Een bloeduitslag rond 4-5 weken ... He bah meid ik denk idd dat je rekening moet houden dat het een mk wordt je kruidvat testen vindt ik er niet goed uitzien en een cb die niet zwanger zegt...
vind het er niet goed uitzien meis, komt me akelig bekend voor van mijn vroege miskramen met die niet-donker-wordende/aflopende testjes en een CB die eerst positief is en daarna 'niet zwanger' aangeeft..
Dat ziet er idd hetzelfde uit, bah.. Wens jou veel sterkte meid, hoop voor je dat het dan maar snel doorbreekt en dat je door kan.. Dat afwachten en die vage testen, ik word er gestoord van. En dan is het snel makkelijk gezegd niet meer testen. De testen zijn voor nu mijn enige houvast, hoe onduidelijk ze ook zijn.
Bekijk bijlage 395825 Denk dat het eind in zicht begint te komen, dan hoop ik maar dat het bloeden eens begint, dan weet ik tenminste dat het echt over is..
Wishfull ik denk dat je daar rekening mee moet houden als ik je testen zo zie 😔😔😔😔
He bah ik zie nog wel steeds wat, maar als je 4.3 bent zou het al wel een iets duidelijker streepje moeten zijn denk ik. Sterkte.
Jij ook veel sterkte wishfull... Hoop idd voor jou dat het dan ook snel over mag zijn... en dan zien we elkaar weer in de volgende ronde.. Knuffel!