help, iemand ervaring?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by zwangerwillen, May 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwangerwillen

May 18, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!
    Ik zit met een probleempje. Ik ben nu 23 dagen overtijd, vaak hoofdpijn, buikpijn, heel soms pijnlijke borsten met duidelijke blauwe aders, tepels worden groter, ieniemienie klein rond buikje, misselijk af en toe en stemmingswisselingen. Vanmiddag een testje van de kruivat gedaan, de goedkope, maar test negatief. Heb natuurlijk een grote kinderwens. :). Heeft iemand hier ervaring mee of advies voor me? :)

2. DSM

DSM Bekend lid

May 17, 2013
    730
    2
    18
    Misschien eens langs de HA gaan voor een bloedtest. Moest het dan nog negatief zijn kan je hem laten meedenken wat er mogelijks aan de hand kan zijn. Maar het kan ook zijn dat je ongi er natuurlijk gewoon aankomt... Succes!

3. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Inderdaad slim om langs de ha te gaan. Het kan ook zijn dat je een cyclus overgeslagen hebt pas geleden je ei gehad hebt en dus nu pas net zwanger bent. Vandaar dat je nog negatief test. Misschien schijnzwanger? Voor de rest moet je denk echt bij de ha zijn hihi

4. zwangerwillen

May 18, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja zou natuurlijk ook kunnen dat het eraan komt, maar de buikpijn voelt anders en heb vaak ook last van trekkingen in m'n onderbuik.. misschien ook dat de test van de kruidvat niet helemaal betrouwbaar is?

5. zwangerwillen

May 18, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja heb bedacht donderdag maar eens langs te gaan bij de ha :) is wel spannend hoor, ben altijd doodsbang voor bloedtesten hihi.

6. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Succes! En als je zwanger bent zul je vaker bloed moeten prikken dus wen er maar vast aan haha!

7. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Ben je al lang gestopt met anticonceptie en heb je een regelmatige cyclus? Soms wil je bij het net stoppen met bijv de pil ook dergelijke 'symptomen' hebben.

8. zwangerwillen

May 18, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL

Dankje! En dan heb ik het er wel voor over hoor :)

9. zwangerwillen

May 18, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al meer als een jaar gestopt met de pil, ben ook al een jaar aan het proberen om zwanger te worden, maar nog geen enkele keer raak.. :(

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Hoelang waren al je andere cycli dan?
    Weet je wanneer je eisprong deze keer was (ovu testen of tempen), want als je niet weet wanneer je eisprong was dan kan je ook niet met zekerheid zeggen dat je al overtijd bent.

11. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Heb je met 23 dagen overtijd maar 1x een testje gedaan? Ik denk ook vlak na je vorige NOD toen je het niet werd toch?

Het klinkt als een overgeslagen cyclus of mogelijk inderdaad schijnzwangerschap:(

Succes!

12. zwangerwillen

May 18, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff hoop niet dat het schijnzwanger is, is nooit leuk. Ik ga donderdag maar naar de ha om te kijken of hij iets weet en voor een bloedtestje. :(

13. zwangerwillen

May 18, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het duurt normaal altijd 28 dagen, wel eens 1 of 2 dagen ernaast maar nooit zo lang. Heb wel mn temperatuur bijgehouden, eisprong is wel geweest.. snap er niet zoveel meer van hihi. Hopen dat de ha iets weet :)

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je je temp curve ergens online staan dat ik kan meekijken?? Wanneer was je eisprong dan volgens je temp??

15. zwangerwillen

May 18, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb het nergens online staan, maar volgens mn temperatuur zou het op 12/04 zijn geweest.. dus heb wel een eisprong gehad..

16. sita90

sita90 Niet meer actief

Kun je er geen foto van maken dan? Dan kunnen wij even mee kijken:).....

Share This Page