Hoi, (Heb onderstaande bericht ook bij vruchtbaarheidsbehandelingen geplaatst, maar is volgens mij verkeerde topic omdat ik aan t begin sta van de MMM). Begrijp dat t een beetje een ego berichtje is, maar hoop dat iemand mij kan vertellen wat me te wachten staat! Graag zou ik advies of ervaringen horen van jullie over het onderstaande , kom net van de huisarts en heb natuurlijk zoveel vragen. Ik heb in ieder geval een afspraak moeten maken bij de gynacoloog/ fertiliteit. Op 1 augustus 2008 ben ik gestopt met de pil. Nu 8 1/2 maand verder en zit nu in mijn zevende cyclus waarvan de korste 31 en de langste 51 dagen heeft geduurd. Ik temperatuur, maar ben pas deze maand begonnen met exact de zelfde tijd tempen etc. Voorheen zat er wel een verhoging in, maar deze had ook weer dalen. Heb al bloed laten prikken ivm chlamidya verleden en dan zijn er idd antistoffen te vinden hiervan. De huisarts wilde ook dat mijn vriend zijn sperma liet checken en vanochtend te horen gekregen dat het voldoende is en ook goed beweegt, maar dat er maar 4% de juiste vorm hebben! Natuurlijk moet t nogmaals onderzocht worden en daarom mag hij de komende 2 weken geen alcohol drinken of zijn mobiele telefoon in zijn broekzak doen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet zien van die 4% of heeft iemand hier ervaring mee? De huisarts liet doorschemeren dat dit sowieso een behandeling gaat worden en dat zal met 4% een uitdaging worden. Verder wordt ik natuurlijk gek van die cyclussen en ben niet overtuigd van een eisprong. Vind dit allemaal behoorlijk heftig. Wel grappig misschien, maar ben natuurlijk al even gaan inlezen en het sleutelwoord van de MMM blijkt wachten te zijn..ben echt zo ongeduldig als de pest! en ik heb graag dat alles gaat zoals ik t wil!..heb het idee dat ik hier veel van ga leren...) Ik hoor graag van jullie en bij deze iedereen succes!!!
Wat een vervelend bericht. Kijk eens bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar zul je ws meer reactie krijgen. Veel sterkte. Groetjes miepje.