Daar heb je gelijk in! Je kan via Internet uitrekenen wanneer je voor het laatst ongesteld bent geweest en wat je cyclus, maar lichaam bepaald het uiteindelijk. Dank je wel♡`
Dames, Kunnen dit allemaal indrooglijntjes zijn? Dan verkleuren de streepjes toch niet? Ik heb eveneens net een test gedaan van CB digital maar was negatief. Dus ik wil niet te vroeg juichen... wat denken jullie?
Ik had precies de zelfde uitslag als jou. Ze zeggen een streepje is een streepje. Ik zou ook even een paar dagen wachten en weer opnieuw testen... hoe moeilijk het ook is.
Ik heb hem ook opengemaakt, maar las dat je daar niet vanuit moet gaan helaas. Had precies het zelfde ook. Ik hoop dat we zwanger zijn
dames de digitale geeft ALTIJD 3 streepjes!!! Ook als je niet zwanger bent. Daar kun je dus ECHT NIET naar kijken helaas. Op jullie streepjes testen zie ik wel twee streepjes. Ik duim dat ze op gaan lopen voor jullie
Hoi dames, Sorry voor mij late reactie.. had gisteren een dienst tot 10 uur in en vandaag een vroege dienst. Ik wilde jullie laten weten, dat ik gisteren ochtend toch helaas ongesteld ben geworden. Helaas op naar de volgende ronde! Xx
Voor mij helaas toch niet raak. Ben gisteren ongesteld geworden. Ik hoop dat jij wel goed nieuws hebt. ♡♡♡