testen licht positief zwanger?? of niet??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suzie, 5 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Ik duim ook voor je, Suzie! En ook voor jou, hoor Leeuw!
    SPANNEND!
     
  2. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Spannend hoor. Ik zal voor jullie duimen.
     
  3. Wentje

    Wentje Actief lid

    29 jan 2006
    113
    0
    0
    Hoi Suzie,

    Ik wil niet heel erg vervelend zijn en de stemming bederven, maar ik heb ook met kruidvat getest de vorige keer, en kreeg tot 2x aan toe een heeeeeeeeel licht streepje. Helaas na een aantal dagen toch ongi geworden...ik zal in ieder geval wel voor je duimen, en hoop dat het voor jou wel raak is :D !

    Liefs Wentje,
     
  4. leeuw

    leeuw Lid

    30 jan 2006
    71
    0
    0
    maar ze zeggen toch een streepje is een streepje
     
  5. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Ik heb precies hetzelfde gevoel vorige week hele zere borsten en vage buikpijn en vandaag op de dag dat ik mag testen zijn mijn borsten veel minder gevoelig en heb ik ongi pijn vanmorgen getest en heeeeel vaag blauw streepje dus ik weet het niet meer heel iritant die onzekerheid :(
     
  6. leeuw

    leeuw Lid

    30 jan 2006
    71
    0
    0
    ik heb gisteren licht duidelijk getest en vandaag was ie weer hetzelfde als gisteren dus de huisarts zegt zwanger
     
  7. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Je hebt best al wel vroeg getest Suzie.
    5 dagen en 1 dag voor NOD.
    Ik zou als ik jou was over een paar dagen weer testen.
    Bij m'n 1e zwangerschap had ik bij 2 dagen overtijd ook een negatieve test terwijl ik een week later positief testen.

    Dus het streepje zal over een paar dagen wel donkerder zijn ;) .
    Alvast een voorzichtige felicitatie.

    Silly
     
  8. suzie

    suzie Lid

    5 mrt 2006
    26
    0
    0
    hallo meiden.

    heb net de assistente gesproken, en eigenlijk zeg zij ook; licht is ook positief, maar te weinig hcg. ze wil dat ik morgen ochtend mijn urine kom brengen en bij hun een testje te doen. ze zei voor een grapje van nou als het echt zo is dan willen we wel gebak hoor hahahah. ook al was het een geintje die gebak zullen ze krijgen ook hihi

    o,ja heb nog wel af en toe het gevoel dat mijn regels moeten komen, maar al met al nog niks te bespeuren :)
    lieverds ik houd jullie weer op de hoogte hoor.

    p.s. leeuw. op hoeveel dagen zit je nu? als ik jou was zou ik ook even naar de arts gaan voor een testje. ben je in een keer van al je onzekerheden af
     
  9. Nina

    Nina Lid

    6 mrt 2006
    17
    0
    0
    Hoi!

    Ik kan er over mee praten hoor!! Ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan, daar kwam een super vage tweede streep. Maar zo vaag, dat je echt 5 keer moet kijken....Gisteren nog een test gedaan. Weer een vage streep maar ietsjes minder vaag. Vandaag heb ik weer een test gedaan en daar is weer een vage streep komen staan, maar dit keer minder vaag. Alle drie de testen waren overigens van een ander merk. Ik ga er dus vanuit dat ik zwanger ben....Ik heb trouwens ook al ruim voor mijn NOD getest. ( 5/6 of 7 dagen voor NOD, ik zeg of, of want heb onregelmatige cyclus.)
    Ik hoop voor jou het zelfde!!

    Groetjes, Nina.
     
  10. suzie

    suzie Lid

    5 mrt 2006
    26
    0
    0
    ben ik weer even.

    mijn vriendin had voor mij een test gekocht van cb. waanzinnig lief van haar. vertelde haar dat ik morgen al naar de huisarts ging voor een test. maar zij stond erop dat ik hem toch maar deed. nou heb ik gedaan en vet NEGATIEF. :( we stonden allebei heel erg verbaasd te kijken. ik zal morgen maar niet naar de dokter gaan, heeft geen zin meer. zal nu wel het ziekenhuis gaan worden voor onderzoeken, omdat we al een jaar bezig zijn. net ging ik plassen en kwam er meer afscheiding bij, dus denk ik dat morgen echt mijn mentruatie wel zal krijgen en anders wordt ik echt lichtelijk gestoord hahahha.

    jullie horen nog van mij

    groetjes suzie
     
  11. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Sterkte Suzie, balen dat die test negatief was! En hopelijk hoef je niet de malle molen in.
     
  12. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    hoi hoi,

    een lichte streep is inderdaad vaak wel zwanger...
    en als je nou een ander merk test neemt? weet niet of dat zal helpen, maar dat zou ik doen.
    als deze nou ook licht positief is dan weet je het eigenlijk wel zeker.
    vervelend he die zenuwen, ook omdat je het zo graag wilt.
    nou ik wens je veel sterkte toe, en laat even weten hoe en wat ;)

    groetjes babs :D
     
  13. suzie

    suzie Lid

    5 mrt 2006
    26
    0
    0
    hallo babs

    bedankt voor je reactie. de eerste 2 testen waren van kruidvat en die waren licht positief. mijn vriendin had er een van claer bleu gehaald en die was negatief.. misschien was er wel een beginnende zwangerschap en weer afgebroken, zodat dat dalijk met mijn mentruatie naar buiten komt (ook al zie je dat niet natuurlijk) als mijn mentruatie komt. heb nu echt zo iets van laat het maar stromen dan weet je waar je aan toe bent.

    ik zie dat jij je ei hebt vandaag, hopelijk is het over ongeveer 2 weken voor jou wel raak. zal duimen voor je

    groetjes suzie
     
  14. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Had je de digitale van CB of die met het kruisje?

    Pim
     
  15. dit had ik ook hoor,dat is je baarmoeder!
     
  16. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Die digitale van CB gaf bij mij ook eens 'niet zwanger' aan terwijl ik het wel was. Want dat gaven de andere 46 testen aan. ( :) oke beetje overdreven)
    Ik had per ongeluk te veel over die digitale heen geplast, waardoor de uitslag dus niet meer betrouwbaar was.
     
  17. suzie

    suzie Lid

    5 mrt 2006
    26
    0
    0
    hoi pim

    die digitale is volgens mij dat als je zwanger bent er zwanger staat en die niet digitale (die ik dus had) een plusje geeft. gaf hij bij mij dus een min vette NEGATIEF dus

    zit nog steeds te wachten wanneer de rode zee leeg stroomt hahhaha. komt maar niet. wordt er zo depri van zeg.

    suzie
     
  18. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    ja heb inderdaad vandaag mijn ei, maar loop deze maand een beetje vaag wat betreft mijn eisprong. was namelijk 13 dagen ongesteld. weet niet precies vanaf welke dag ik uit moet gaan. was namelijk vorige week bij de gynaecoloog en deze zei dat ik nog geen rijpe follikels had, duurde nog wel een weekje. nou dat is nu dus. :)
    ben gewoon lekker vaak aan het oefenen...
    ik heb vandaag wel een ovulatietest gedaan, maar deze was negatief.
    maar volgens mij geeft die test het niet meer aan als vandaag bijvoorbeeld je eisprong is? weten jullie dat?

    maar begrijp ik goed dat je nu 3 testen in totaal heb gedaan. 2 positief en 1 negatief?
    was je al naar de huisarts geweest???
    vind het wel vreemd, ik vraag het me nu ook af??? veel sterkte... ik hoor het van je.

    groetjes babs :rolleyes:
     
  19. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Verdorie Suzie, wat een kl*tezooi!
    Erg jammer!!! :x
     
  20. suzie

    suzie Lid

    5 mrt 2006
    26
    0
    0
    hoi kim jonas.

    ik had dat nog aan de assistente gevraagd, omdat ik van meerdere had gehoord dat het een innesteling of oprekken van de baarmoeder kon zijn. ze vertelde mij lachtend dat dat niet zo is. oprekken van baarmoeder te voelen is te vroeg. en innesteling vind niet vlak voor je menstruatie plaats.

    groetjes van mij
     

Deel Deze Pagina