je bent dus 1 jaar gestopt zonder ermee bezig te zijn?? maar waarom ben je dan gestopt met de pil?? en je bent nu nog niet zwanger? sorry voor al die vragen hoor... groetjes babs
Ik ben gestopt toen we er samen over uit waren dat het tijd was voor een kleintje! Nu is het wel zo dat mijn man eerder getrouwd is geweest en met zijn ex geen kinderen kon krijgen. Dit kwam mede door zijn zaadjes, (iets minder dan gemiddeld). Dus ik ben eigenlijk er goed op voorbereid dat het wel eens helemaal nooit gaat lukken, dan is het ook makkelijker om gewoon te denken: We zien het wel. We hebben samen besloten dat als het niet wil, we dan niet naar het ziekenhuis gaan voor behandelingen, dat het dan gewoon niet voor ons is weggelegd. Mijn man heeft al helemaal in het begin van onze relatie gezegd dat hij nooit meer op commando het bed ingesleurd wil worden alleen maar omdat er een eitje wacht! Maar goed, nee ik ben (nog) niet zwanger. We hopen natuurlijk wel dat het voor ons lukken gaat, maar we denken er wel zo over dat de wereld niet vergaat als het niet mocht lukken. Ik hoop dat ik al je vragen een beetje beantwoord heb. Wel erg persoonlijk allemaal.... Marian
Knap dat jullie die beslissing al gemaakt hebben Marian. Je partner heeft dus ook geen kinderen met zijn ex gekregen uiteindelijk? Hoop dat het jullie uiteindelijk wel lukt!!
ja begrijp dat het vervelend is voor je om er zo persoonlijk over te praten, maar misschien lucht het ook wel een beetje op? zo'n type mens ben ik in ieder geval. als ik het van me afpraat of dan nu typ, dan lucht dat me op. wel erg vervelend allemaal zeg.. maar wie weet komt jullie tijd toch nog wel. misschien is het voor jou misschien juist goed als je wel een beetje uitrekend welke week ongeveer je op je vruchtbaarst bent. je hoeft hem dan niet meteen het bed in te sleuren, maar je kan hem dan toch zoveel mogelijk laten proberen die "zin" te krijgen. misschien is de kans op een zwangerschap dan toch ietsje groter?? groetjes babs
Zo gaat het nu ook wel een beetje hoor! Ik probeer er tegen hem op het moment nog niet teveel over te zeggen. Ik weet dat hij wel graag papa wil worden, maar niet op de gedwongen manier, dus ik houdt het in de gaten, en als ik denk nu moet het gebeuren dan krijg ik hem altijd wel zo ver hoor! Dat is gelukkig geen probleem.... Marian
nee dat is bij mannen inderdaad meestal niet zo'n probleem in ieder geval veel sterkte en succes... hoop dat we snel elkaar op de hoogte kunnen brengen van goed nieuws.. groetjes babs
tuurlijk hou ik je op de hoogte babs ik zei dat ik me gedachten even ergens anders opgaat zetten e.d. maar dat houd niet weg dat ik hier niet meer kom schrijven, je houd toch onbewust je eisprong en de nod dag in de gaten. maar ik deed ook temperaturen en op de kwaaltjes letten en daar ben ik nu maar even vanaf gestapt. kijken wat mijn lichaam dan doet. voor jou is het nog negen dagen he! houd de 20e in de gaten hoor hihihi. als de die dag aanbreekt ga ik heel hard voor je duimen groetjes suzie
hoi suzie, ja inderdaad nog 8 dagen nu dan... maar denk dat ik deze maand een kans heb laten schieten. mijn man en ik zijn zo'n beetje achter elkaar ziek geweest dus klussen, daar staat je hoofd dan niet naar.. dus heb vorig weekend wel geklust (toen waren(denk ik) mijn vruchtbare dagen) maar verder niet echt geklust in mijn vrichtbare dagen dan. dus denk echt dat het opgaan wordt voor april maarja vind het niet heel erg, eigenlijk wel. zie het echt als een verspilde kans. maar in ieder geval bedankt voor het duimen groetjes babs
hey hallo allemaal, ben ik weer hihi. ben druk geweest met van alles zo ook met mijn site. nou hier is alles nog het zelfde, maar BABS voor jou breekt er een hele spannende tijd aan. morgen is het zover. kan je er al iets meer over zeggen of niet. ben erg benieuwd hoor! duim duim duim duim. ik hoor het wel. en hoe is het verder met iedereen?? groetjes van mij
heb gister getest en negatief... nu nog geen sporen of kwaaltjes van de te bekennen... kan ik te vroeg hebben getest?? groetjes babs
Je weet het nooit! Als over twee dagen de er nog niet zijn zou ik het gewoon weer proberen! Succes!!!!! Ik mag nog 7 lange dagen wachten.... Marian
grrr irritant he dat wachten! ik heb ook steeds de neiging om te vroeg te testen, komt dat je dat wel leest hier, mensen die voor hun nod positief testen, maar het ligt er denk ik ook wel een beetje aan of je een lange of korte cyclus heb, en inderdaad of je al genoeg hcg hebt. ik heb nu geen testen meer in huis, maar neem me voor ze pas te kopen als ik een paar dagen overtijd ben, als ik dat volhou hihi. succes meis
hoi hoi, jeetje babs, laten we lekker hopen dat je te vroeg hebt getest . hoelang ga je nog wachten voor de volgende test. of als je over 2 dagen nog niks hebt even naar je arts, want stel dat ie heel licht is dan zit je gelijk in onzekerheid, dat weet je van mij hihihi. ik heb gewoon zo iets van als ik echt een paar dagen goed overtijd ben, dan ga ik een test doen bij de dokter. ben die onzekerheid elke maand nu wel beu. en sim, inderdaad er zijn mensen die voor hun nod testen en licht posi zijn. was bij mij ook het geval, maar bleek toch negatief te zijn. dus wacht nog even met testen meid, hoe moeilijk dat ook is. nou ik hoor het wel van jullie, ik blijf duimen hoor!! groetjes suzie
hallo allemaal, Babs, ik ben nu wel erg nieuwschierig hoor. 6 dagen overtijd!! weet je al meer ?? laat snel wat horen. dan kunnen we een feestje bouwen hahhahah. zoals als ik al eerder zei heb ik me er niet meer zo mee bezig gehouden en kijken wat mijn lichaam doet. ik weet zeker dat ik mijn eisprong onderlaats heb gevoeld, (steken) en zou dan pijn in mijn borsten moeten hebben tot aan mijn menstruatie (voorheen dacht ik gelijk aan een zwangerschap maar weet nu dat het van mijn sprong is ) nu heb ik dat echter niet, zou het kunnen zijn omdat ik besloten heb er niet meer zo mee bezig te zijn? het enige wat mij gisteren bij het douchen opviel is dat mijn tepels groter zijn dan normaal, schrok er van hahahah. wat dat nu weer kan beteken, ga er maar niet teveel over nadenken nou ik hoor snel weer van jullie gr suzie
hoi hoi, nou heb vanochtend getest en negatief, hhad ik al verwacht maarja het helpt wel een beetje dat ik het al had verwacht... toch merk ik nu een beetje dat ik een dipdag ervan heb, maar moet vrolijk blijven want heb vanavond een feestje. denk niet dat ik nog positief zal testen, maar ach het is nu wachten op de groetjes babs
afwachten meid, ik hoop vor je dat ze toch uitblijven, waarom kunnen de duiveltjes niet meteen komen als het tijd is, dat scheelt toch heel wat onzekerheid, dus ik hoop dat je toch zwanger bent, ik duim voor je