Kan iemand mij adviseren. Maak me enorm zorgen hopelijk om niks. Ronde hiervoor is geeindigd in een miskraam. Vandaar de stress. Kben 2 dagen enorm ziek geweest misschien heeft dat ermee te maken. Maar hier mijn rijtje. De laatste is dus minder. Ohja de onderste is met ochtendurine de rest savonds wie weet heeft dat er nog iets mee te maken. Pff word hier echt gek van
Ochtend urine pakte bij mij ook vager uit. Gewoon op de zelfde tijden testen is het beste. Het kan nu nog alle kanten op dus er is helaas zo weinig over te zeggen. En hcg schommelt in het begin nog een beetje
En welke avonden zijn deze gedaan en die van de ochtend vanmorgen? Kan er niet veel wijs uit komen zo. En hoever ben je? Zou dan om de dag doen zo kan je ze beter uit elkaar houden. Heb je daar een foto van? Bv za avond en maandag avond? Snap je wat ik bedoel loopt 24/48 pas op namelijk dan moet je verschil zien
Wat rot zeg. Sterkte. Meisje die ik ken had dit 3 x achter elkaar. Toen ze besloot even een maand niets te doen was ze de maand erop wel weer gelijk zwanger en bleef het wel goed gaan.