Je zit nu op 11 dpo, heb je al eerder getest na spuiten pregnyl/ovitrelle? Kan nog hcg daarvan zijn, maar kan ook al van zwangerschap zijn! Duim dat het het laatste is natuurlijk. Morgen opnieuw testen, als ie donkerder wordt weet je het zeker!
Ik lees dat je icsi hebt gehad en ovitrelle hebt gespoten voor de punctie. Je zit dan vanavond 13 dagen na de ovitrelle en dan kan het helaas nog vd ovitrelle zijn. Even elke dag nog doortesten om te kijken oc hij oploopt
Tegen mij hebben ze gezegd dat de ovitrelle max 10 dagen in je lichaam blijft. Maar ik blijf doortesten! We zullen zien
Is helaas niet bij iedereen waar. Bij de een is het idd weg, maar bij een ander blijft het zeker veel langer zitten. Hoeveel ovitrelle heb je gespoten?
Ik vind hem voor 13 dagen na de ovitrelle echt wel erg duidelijk. Dat je 10 of 11 dagen na de ovitrelle nog licht positief test waardoor er op 12 of 13 nog een minimiem streepje staat vind ik dus wel erg positief. Toen ik in de mmm zat en spoot voor jaren terug, testte ik tot max dag 13 minimale streepjes (dus bij lange na niet zo duidelijk als die van jou) Uitzonderingen daar gelaten. Ik heb er een goed gevoel bij als ik je test zo zie. Dus ga enorm hard duimen dat de test morgen is opgelopen! Spannend!