Testen lopen niet af?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nonma, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hallo,

Vrijdag echo met 5+1, niks te zien, hcg was 749, dus was nog te vroeg. Mijn test was donker maar nog niet knal..
    Maandag heb ik een echo gehad daar was niks op te zien, mijn hcg was 1300 test was knal. Dinsdag met pijn en licht bloedverlies naar zh gegaan, weer echo, weer niks, en hcg gezakt naar 825... Boodschap van de gyn: miskraam... Alleen er gebeurt niks... Het bloeden is maar een heel klein beetje en geen stolsels, heb sinds dinsdag ook geen pijn meer en mijn testen blijven knallen..... Ik ben even helemaal in de war... Ik heb 2 x een bbz gehad kort geleden en ben zo bang dat het dat weer is... Het

Hoe lang duurt het voordat testen gaan aflopen? Als het hcg in 1 dag al bijna halveert, dan zou ik dat toch nu inmiddels ook op de test moeten terugzien???

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zolang je het nog niet afgestoten hebt, blijft er HCG in je lichaam zitten. Dit betekent dat testen dus zeker niet binnen een paar dagen aflopen tot een negatief resultaat, als het niet goed zit. Succes!

3. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik snap dat ze niet helemaal aflopen, maar je zou toch verschil moeten zien? De test van vandaag zou op zijn minst minder deel moeten zijn dan maandag, want dinsdag was het hcg al gehalveerd... In zo'n vroeg stadium gaat dat volgens mij best snel...

4. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    allereerst sterkte.

Ik heb vorige week na 10 weken zwangerschap een curretage gehad en vandaag een test gedaan. (precies een week later.) Misschien dat je over een paar dagen nog eens moet gaan testen.

5. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hi, Dank je... Ik was pas 5 weken zwanger... En het hcg was sowieso niet heel hoog...

Deze testen zijn van maandag en vandaag (boven is vandaag) dat had toch verschil in moeten zitten? Zeker als je bedenkt dat dinsdag het hcg ten opzichte van maandag al gehalveerd was... Dan zou het nu nog verder gezakt moeten zijn...

Ik ga het zh maar weer bellen, ik vertrouw het gewoon niet... Ik voel helemaal niks en het bloeden stelt niks voor...ik denk echt dat het weer een bbz is...

Bijgevoegde bestanden:

6. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik zou hierbij OOK de dokter bellen. Er klopt gewoon iets niet... xxx

Sterkte

7. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38

Ja deze knallen nog wel heel erg, ik zou inderdaad ook contact opnemen met het ziekenhuis, laat je even weten wat er uit komt?

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij een hcg van 749 hoort echt wel een knal test hoor.. Testen meten hcg vanaf 25 - 50 hcg. Dus dat verklaart wel je positieve testen en ook waarom ze nog niet aflopen.
    Dat je hcg afloopt betekend idd wel dat je midden in een mk zit. Veel bloedverlies en krampen hoeven niet perse. En wat niet is kan nog komen. Dat er niks in je baarmoeder te zien is kan betekenen dat t vruchtje te klein is om goed te zien, vlak tegen de baarmoederwand ligt of zich al aan het afbreken is.
    Bij een bbz neemt hcg dacht ik niet af. En dit neemt wel goed af bij je. Ik zou me niet meteen zorgen maken over een bbz maar als je het niet vertrouwd altijd even bellen.

9. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik zou het zeker goed in de gaten houden. Bij een hcg als je nu hebt klopt het wel dat ze niets zien, maar ik heb ook 2 keer achter elkaar een bbz gehad. Ik zou vragen of ze je jcg goed willen opvolgen... Sterkte!

10. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik ga morgen het ziekenhuis bellen, ik heb het nog even aangekeken, maar testen blijven knallen en heb sinds gisteravond Mega zere borsten... Ik ben er niet gerust op... Ik vrees dus echt weer een bbz... Nummer 3 in 1,5 jaar tijd... Pfff vond dat ik mijn portie wel een beetje gehad had...

11. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Mijn gevoel was helaas niet ongegrond... Vanmorgen bij het vumc geweest en bloed laten prikken, hcg was weer gestegen naar 1200.. Ik moet nu dinsdag weer terugkomen om te kijken of het nu wel daalt en dan gaan ze bepalen wat te doen. Als het dan weer gestegen is dan gaan ze opereren... Ik heb verder geen pijn en er zat geen vocht in mijn buik hoe, maar dat had ik bij de laatste bbz ook allemaal niet...

12. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Jezus dit kan toch niet? Wat is de kans dat je dit 3x krijgt????
    Wat vreselijk voor jou en je partner!!!
    Ik weet hoe mk voelen en wil je dus veel sterkte wensen met opnieuw beginnen....

Dikke knuffel

13. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Gisteren weer naar het zh geweest. HCG was niet gedaald, het was nagenoeg gelijk gebleven. Wat dus wil zeggen dat er inderdaad ergens in mijn lichaam een EUG zit, maar ze konden op de echo niet met zekerheid vaststellen waar dan. Aangezien ik geen pijn of excessief bloedverlies had hebben ze gekozen voor een single shot methotraxaat. Vorig jaar met mijn niche zwangerschap heb ik dit ook al een keer gehad. Als het goed is moet het hcg nu snel dalen en de zwangerschap afbreken. Het enige (grote) nadeel is dat ik 3 tot 6 maanden moet wachten voor we opnieuw kunnen proberen, en dat ik dan het risico loop dat het wéér op de verkeerde plek gaat zitten...

14. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Nonma ... een jaar geleden bijna zat ik bij je in het nod groepje en was het je ook steeds niet gegund. Toen ik je naam nu hier zag staan schrok ik. Ik gun het je zo! Ik hoop echt dat je snel mag genieten van een mooie zwangerschap... sterkte x

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    jeetje wat ontzettend verdrietig. heel veel sterkte. hopelijk gebeurd het nooit meer en is de volgende zwangerschap een goede. knuff

16. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wat is het leven soms oneerlijk :(
    Sterkte en een digi knuffel.

17. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Dank Dames,

Helaas is de ellende nog niet voorbij... Vorige week de MTX injectie gehad. Maar gisteren bleek het HCG wederom gestegen naar 1800. Vandaag dus een tweede injectie, met de hoop dat het nu echt gaat afbreken... Maandag voor controle, als het dan nog niet is gedaald gaan ze alsnog opereren...

18. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Jeetje, het zit niet mee! Hopelijk werkt de 2e wel en ben je er eindelijk vanaf! Sterkte.

19. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Potverdorie nonma, krijg er gewoon tranen van in mijn ogen...
    Sterkte meid

20. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Dankjewel :) helaas is het niet goed afgelopen en ben ik 3 weken terug met spoed opgenomen en geopereerd. Hierbij is mijn laatste eileider ook verwijderd... Onze enig kans is nu dus nog dmv ivf...

Deel Deze Pagina