Helaas was de blijdschap van korte duur sinds vanmiddag buikkrampen en bloedverlies (alleen nog bij afvegen) maar ik weet genoeg het is alweer mis.. Wat een rollercoaster zo.. Zo blij na 19 lange maanden en nu weer dit.. ben erg verdrietig.
Hoi, ik heb nog steeds bloedverlies, nog steeds alleen met afvegen, ene keer vers rood en veel, andere keer slijmerig en bruin. Heb nauwelijks kwaaltjes meer terwijl ik echt gevoelige borsten en misselijk was. Ook van die nare steken onderin wat ik echt herken van de vorige miskraam. Toen duurde het ook 5 dagen voordat ik echt het vruchtzakje verloor. Ik hoop dat het nu wat sneller gaat want dit is zo zenuwslopend, durf amper m'n huis uit maar wil ook nog toch niemand zeggen dat ik weer een miskraam heb want stel dat het toch nog goed komt (je hou een sprankje hoop tot alles voorbij is, al verwacht ik het echt niet). Dus maar groot houden als ik iemand spreek hoe zwaar het ook is.. En net deze week ook 2 goede vriendinnen met zwangerschapsnieuws, heel blij voor hun maar zo dubbel voor ons... Ik voel me leeg en onzeker en ontzettend verdrietig en durf bijna geen hoop te hebben voor de toekomst.. Hoe kan het dat het voor de 2e x mis gaat? Gaan ze dan onderzoeken doen? Kan toch haast niet zomaar pech zijn denk ik dan...
Kun je niet nog een echo krijgen? Ik mocht bij mijn vorige zwangerschap elke keer als ik bloed had, meteen komen voor een echo.
Ik ben maandag geweest toen was er een mooi vruchtzakje te zien, baarmoederslijmvlies verder ook prima dus had dit zo snel niet verwacht. Misschien dat ik best weer voor een echo zou mogen komen (zou nu pas 25 juli weer hoeven ben dan ong. 7-8 weken) maar veranderd weinig aan de situatie denk ik.. Ik voel aan alles dat het mis is wacht het liever thuis af nu in eerste instantie..
jeetje zeg dit is wel echt een marteling zo he... hoop natuurlijk op n wonder maar ook dat je meissie je wat fijne afleiding kan geven.
He wat lief nog reacties.. het is helaas wel misgegaan, donderdag al 2 weken geleden. Bevestigd dmv echo. Vloeien is inmiddels alweer gestopt. Mentaal gaat het de ene dag beter als de andere maar heftig is het wel.. Inderdaad geeft ons lieve meisje wel de nodige afleiding