Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan. Zit op 9 of 10 dpo. Het was nog vroeg dus had ik de test op mn nachtkastje gelegd en wilde 5 minuten wachten.. Ben toen alleen, heel dom, in slaap gevallen...... Oh.. En werd pas 2 uur later weer wakker. Zag toen deze streep. Tja, ver buiten afleestijd dus.. Maar zou een test niet alleen reageren als.er ook echt hcg aanwezig is? Of valt dit onder indroger?? Hoop dat ie na uploaden voldoende zichtbaar is.. Test was zo'n vroege van Z&K
Tja, op basis van deze test valt daar niks zinnigs over te zeggen helaas. Niemand weet of het streepje er binnen afleestijd al wel stond. Verder is het een Zwanger en Kids welke niet als erg betrouwbaar bekend staan. Vaak valspositieve testen. Kortom: ander merk kopen en test binnen de maximale afleestijd aflezen.
Ben ik het niet mee eens! Top testen, nooit indroogstreepjes gehad! Niet zwanger was gewoon omo wit.! Ik zie zonder te turen een 2e streep! Zou nog even 1 doen en dan aflezen binnen 5 min 😉
Ik zie je tweede streepje en ziet er niet grijs uit maar roze. Ben dus benieuwd naar je volgende test, en dan niet meer in slaap vallen he
Ik heb vanmiddag nog een kv 2v5 gedaan en eie gaf na 8 min een licht streepje.. Ook na afleestijd dus maarja.. Zit wsl pas op 9 dpo dus dan zql de test ook wel iets meer tijd nodig hebben. Als ik m nu bekijk, is het een duidelijk streepje zonder te turen. Heb nu alleen nog een cb digitale....
Dat geeft me hoop Wanneer zou ik de cb kunnen doen? Vind ze prijzig dus wil m niet verbruiken zeg maar. Morgen is dan te vroeg denk ik?
Ik zou ook nog wachten. Ik had een tuurstreepje binnen de afleestijd met kv en op dezelfde middag een negatieve cb. Volgende dag een lichte maar duidelijk roze kv binnen de afleestijd en toen een positieve cb (met weken indicator).
Bij mijn vorrige zwangerschap heb ik mijn witte kv test na een kwartier een la gelegd en uur later nog eens bekeken. Ik zag toen een heeeeel licht streepje. Dag erna een duidelijkere streep. Wil je geen valse hoop geven heb ook veel indroogstreepjes gezien in het verleden maar het kan dus wel. Ben ook erg te spreken over de kv 2 voor 5 testen. Ik zou morgen nog eens testen. Ben benieuwd hoop het voor je!!
Ik heb altijd begrepen dat CB minder geboelig is. Dus misschien overmorgen onderdaad als je dat kunt😂
Ja die is duidelijk. Voorzichtig gefeliciteerd en ik hoop dat je een mooie oploop hebt de komende dagen!