Hoi dames, Donderdag middag positief getest. Nu heb ik er net weer 1 gedaan maar hij lijkt wel wat lichter? Nog wel goed zichtbaar... Ik had eigenlijk een knaller verwacht. (2 dgn naar nod nu) Maak me nu een beetje druk. Wat vinden jullie? Bovenste is van donderdag middag en onderste van toen net (ochtend) Liefs x
Kijk die van mij. 9 is 9 dpo Probeer het los te laten en morgen ochtend weer te testen HCG verdubbeld om de twee dagen. Dus je knaller kan ook na NOD zijn! Succes
Ik vind ze wel mooi duidelijk hoor! Anders misschien een cb wekenindicator?? Misschien geeft je dat meer rust?
Opgedroogd zijn ze altijd wat donkerder. Ik zou me pas echt druk maken als maandag je testje niet opgelopen is.
De ene vrouw maakt langzamer HCG aan dan de andere, kan zelfs per zwangerschap verschillen. Rustig afwachten.
Had ik ook hoor. Toen een cb gedaan die gaf zwanger aan en paar dagen na NOD nog action die knalde. Toen ook niet meer getest
Ik heb hetzelfde. Denk dat die van mij weer aflopen eerlijk gezegd. Vandaag NOD, maar niks te bekennen. De action test is nauwelijks waarneembaar. Ergens vaag zie ik een streepje maar meer ook niet. Kv nog wel zichtbaar, maar had ook duidelijker moeten zijn al denk ik. Maar even afwachten.
Hcg verdubbeld om de 2 dagen , t is normaal als je 1 dag na het testen nog geen meer donkere streep hebt , bij jou is die op een paar dagen wel donkerder geworden, ik vind ze goed oplopen ! ☺️