Dank je wel voor je lief berichtje! Ivm bloedverlies heb ik contact gehad met een verloskundige. Haar advies was stoppen met testen (zegt op dit moment niet veel volgens haar) en afwachten tot de eerste echo (nog 3 weken), bij eventueel bloedverlies zeker bellen. Ze begreep heel goed dat het een moeilijke en onzekere tijd voor mij was en ik kon het beste met iemand over praten. Maar meer dan afwachten kan niet.
Ik kan ze niet goed vergelijken met de andere testen maar ik snap wel dat ze nu eigenlijk wel hadden moeten knallen Kan je een late innesteling of iets hebben gehad?
Ik heb echt geen idee, begrijp mijn lichaam niet meer. Ik heb op 19 jan een bloeding gehad maar deze was (zeer) licht. Voor een miskraam veel te weinig. Nu zou ik dan ook een witte test verwachten en krijg telkens deze strepen. Is een hele duidelijke streep alleen licht dus.
Aah nee dit is echt niet voldoende voor 5 weken. Veel sterkte meid. Hier 2 x niet oplopende testen en 2x pech gehad.
Het begon 1x toen test zo duidelijk was als de jouwe en 1x toen de test bijna negatief was, was na 5 of 6 lichte testen.
Ik heb hetzelfde gehad met mijn vmk. de testen bleven gelijk (ook heel licht zoals bij jou) en na een paar dagen (ik was 5 weken en een paar dagen) brak mijn menstruatie door. Ik had ook meteen weer een normale cyclus alsof er niets gebeurd was. Het is naar dat je lichaam nog niet loslaat, dat houdt je toch een soort van in de houtgreep. Hopelijk snel je menstruatie! sterkte!
Een update er is nog niks gebeurd alles is hetzelfde. Ik vind het heel verdrietig want kan het niet afsluiten.
Hou het in de gaten.. ik heb een miskraam gehad bij 4+3 op 7 december en dat was een vrij licht streepje.. Dit was het streepje een dag nadat er bloedverlies was begonnen en ik test nog steeds positief. Vraag of ze sowieso hcg gaan prikken, of er iets gebeurd. Je bloed al wel of dat nog niet? Heel erg begrijpelijk, heel veel sterkte ❤
@WinMom90 jij ook wel sterkte het is zwaar allemaal. Nee geen bloedverlies hier, er gebeurt helemaal niks verder. Heb contact gehad met een verloskundige en ie wil een echo gaan maken over een paar weken. Geen idee waarom eigenlijk.
Kan je op je strepen gaan staan of iemand dat voor jou laten doen? Mega frustrerend om in zo'n vacuüm te zitten.
Ik vind het vooral erg verdrietig. Maar ik heb wel geduld veder, het moet toch een keer wel duidelijk worden hoe en wat verder. Volgende week heb ik een echo. Nog steeds geen bloed verder. Volgens de verloskundige kan het nog goed komen maar daar geloof ik niet in.