Ik heb eerlijk gezegd geen idee, denk zelfs verlaten eisprong! Normaal heb ik een cyclus van 25/26 en zit nu op dag 29!... Ik ga morgen opnieuw testen... I hope so...
Eerlijk gezegd weet ik het niet! Als ik naar me cyclus moet kijken zou ik 3 dagen over tijd zijn! Maar denk dat ik een verlaten eisprong hebt gehad heb wel 6 dagen geleden echt minuscuul beetje bloed gehad (niets noemenswaardigs) en twee dagen menstruatie krampen maar dat is inmiddels weer weg, op af en toe een steekje na! Daarom ging ik eigenlijk testen...
Ik ben benieuwd naar je oploop. Voor 3 dagen over tijd zouden je testen wel heel licht zijn. Maar als je je eisprong niet precies weet kan het inderdaad zomaar zijn dat je eisprong nog niet zolang geleden gesprongen is. Ik had zulke lichte streepjes op 8/9 dpo.
Ja ik ben ook benieuwd! Ga dinsdag weer opnieuw testen!... Ik vond het ook veelste licht voor het termijn, vandaar dat ik denk dat ie dit keer later is geweest...
Haha! Ik vind ook moeilijk hoor!.. maar wil een echte lijn en geen tuur lijntje... En ik moet eerst testen halen
Goedemorgen dames!... Heb het maar tijdje naast me neergelegd! Allerlei lichte klachten, en nog steeds niet ongesteld, en maar vage streepjes.. vandaag eveneens een vaag streepje!... Snap niks meer van mijn lichaam....
Dat duurt wel lang dan! Gezien je streepje van 6 februari al best goed zichtbaar was, had hij nu wel moeten knallen...