Sinds het weekend heb ik een paar keer per dag last van hevige darmkrampen waarna ik ook naar het toilet moet. Ik voel me verder helemaal niet ziek en het is ook niet nadat ik iets heb gegeten ofzo. Maar totaal willekeurig op de dag. Zou het kunnen doordat de baby groeit en zo mijn darmen in verdrukking komen? Ik herken dit namelijk niet van mijn andere zwangerschappen. Herkent iemand dit? Ik heb nu vakantie en we willen regelmatig dagjes weg, maar dit is wel erg vervelend zo.
Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad, volgens de vk kan het doordat de darmen inderdaad geprikkeld worden doordat ze wat minder ruimte krijgen en moeten verplaatsen - maar ook onder invloed van hormonen.
Darmen kunnen flink reageren op een zwangerschap ja. Ik krijg zelfs lactose intolerantie dan, na de bevalling is dat weer over. Heel apart
Vervelend hè. Ik werd er vannacht ook wakker van. Deze ochtend heb ik dan weer nergens last van. Maar ik durf zo ook nergens naar toe, bang dat het weer komt.
Ja ik had het vanochtend op weg naar werk in de auto leken wel weeën zo pijn maar eenmaal naar toilet geweest was ik opgelucht Ga ook meerdere malen per dag nu laatste paar dagen heel gek heb dat nooit En zeker vervelend als je weg wilt Plekjes zoeken waar een toilet aanwezig is