Dames, ik heb 4 dagen voor mn verwachte eisprong (hou het bij met een app) sex gehad. Ik zat net in between conceptie middelen. (Om vooroordelen voor te zijn; Ja slim is het niet; maar dat is ook niet mijn vraag.) wanneer kan ik testen of zwanger ben? Het is niet per se gewenst maar zou het ook weer niet erg vinden als het wel zo is. Heb een jochie van 5 rondlopen dus ben al even uit de baby fase. Vind het zo spannend en wil het zsm weten. Kan ik al eerder testen of gwn wachten tot ik overtijd ben, wat zijn jullie ervaringen qua zwanger raken paar dagen voor de eisprong?
Dat is lastig te zeggen. Je geeft al aan vermoedelijk eisprong dus die kan ook eerder of later geweest zijn. Ik zou 14 dagen na vermoedelijke eisprong aanhouden om te testen.
oke dankje, dan moet ik nog even paar daagjes geduld hebben. ik had eerst een mirena spiraal maar werd zo vreselijk naar van de hormonen en bijwerkingen, ik heb over 3 weken een afspraak voor de koperspiraal, er was nogal een lange wachttijd bij de praktijk waar ik het laat zetten.
Ja voor mij is het neutraal, als ik niet zwanger ben vind ik het ook helemaal prima. Maar kan zo slecht tegen het wachten. Nou over paar daagjes het verlossende antwoord
Mocht je nou toch niet zwanger zijn, dan een volgende keer maar een condoom gebruiken, dat scheelt dan weer wachten
Ja precjes! Net toch getest, negatief. Mn NOD is over 5 dagen.. wil t ook weten omdat ik zaterdag en zondag een weekendje wegga met vriendinnen en t dan wel handjg is om te weten of ik iets mag drinken of niet haha!
Zou dan gewoon zaterdag nog een keer testen. Mocht hij dan weer negatief zijn, dan weet je iig zeker dat je niet zwanger bent
Precies! Ben wel echt al 3 dagen kotsmisselijk, ook een reden dat ik vandaag weer een test deed. Maar dat kan ook gwn toeval zijn, zaterdag indd een test en dan vind ik t wel weer mooi geweest