Hoi allemaal Een nieuw topic, Mijn testen lopen op vandaag 1 dag overtijd 5 dagen getest en vandaag echt heel duidelijk een streep Maar wanneer hoort er een knal test te komen? Of zijn deze testen nog niet goed genoeg? En... Wanneer moet ik de verloskundige bellen voor een afspraak? Moet ik eerst langs de huisarts? Onderste test is van vanochtend 11 april Help?
Een test hoeft niet te knallen.. Mijn posi test was meer als jou 2e test, niemand op dit forum kon het zien.. 2 dagen later zei cb digitaal zwanger 1-2 en mijn peuter van bijna 3 is daar het bewijs ervan.. Ik vond wel een test terug tijdens de verhuizing met 6 weken en had toen wel een flinke knaller.. Maar daar tussenin niet meer getest..
Oke! Ik ben nu 1 dag overtijd wanneer kan ik de verloskundige bellen? Of eerst langs de huisarts? Overigens geeft de action test een vaag streepje.. Nog minder als mijn eerste test
Hier pas enkele dagen na men NOD een knaltest... afhankelijk van hoeveel hcg je lichaam aanmaakt op dat moment... en heb toen ook bloedtest laten doen nog bij huisarts en die was dus ook positief en dan gebeld naar gynaecoloog voor afspraak
Mijn knaltest van de kv 2v5 was een dag of 6 na nod. Voor die tijd liepen ze wel mooi op. Action test duurde nog een paar dagen langer voor die echt knalde. Ik was echt een onzekere testfreak overigens. Op zich hoef je natuurlijk helemaal niet door te testen tot hij knalt ofzo. Een positieve test, is een positieve test en dus prima om te kunnen zeggen, ik ben zwanger De vk kun je opzich bellen vanaf een positieve test. Ik heb mezelf toen 1 dag na nod ingeschreven bij de vk (kon hier digitaal). En tussen de 6 en 7 weken mijn intake en eerste echo gehad.
Je hoeft niet naar de HA, die kan niets anders doen dan wat jij al weet.. Dat je zwanger bent . De test van de action heeft meer HCG nodig, daarom is dat streepje lichter. Bij de meeste verloskundigen kun je vanaf 6 weken een afspraak maken. dan is je eerste afspraak ergens tussen de 8-12 weken. Is per verloskundigenpraktijk anders. Ook of ze een echo gaan maken bij 8 weken is verschillend. ik heb toen de praktijk daarop uitgezocht. Eerste afspraak met 8 weken inclusief echo. Zijn ook praktijken waarbij je gelijk kan bellen voor een afspraak Oh trouwens, gefeliciteerd!
Als je medicijnen gebruikt of lichamelijke problemen hebt (Hart long problemen bijvoorbeeld ) zou ik wel even de huisarts inlichten. Gewoon ter informatie. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik wou dit toch even met jullie delen, Vanochtend positief getest met de clearblue hier wachte ik op! (Het apparaatje met 3 losse inschuifbare tests vandaar geen weken) Bedankt voor jullie antwoorden ik ga me inschrijven bij de verloskundige ! .
Dankjullie wel! Ingeschreven en ben nu 5 week en 1 dag. Dus we gaan week 6 in. Ik hoop dat we snel op 13 week zitten wat zenuwslopend is dit zeg ben je blij zwanger te zijn begint de volgende spannende periode, maar natuurlijk zijn we erg blij dat we een tweede keer zwanger mogen zijn! Succes dames!