Kruidvast test vs. Z&K Dipstick

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door DitBenIk, 12 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Hoi meiden!

Weten jullie toevallig hoe gevoelig de gewone dipsticks van Zwanger & Kids zijn ten opzichte van de KV2v5 testen? Zou je met de KV2v5 testen eerder resultaat zien?

Ik heb gister (10dpo) getest met de dipstick van Z&K, negatief. Dan weet ik of ik morgen beter met een kv2v5 kan testen :) Het was trouwens geen uiterst gevoelige test.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties :)

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    De kv2v5 is naar mijn mening veel gevoeliger én betrouwbaarder dan de z&k dipstick

3. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Okee, goed om te weten! :) Ik heb tot nu toe altijd alleen maar de kv2v5 testen gebruikt, dus ik wist niet zo goed hoe ik die negatieve test moet plaatsen. Het geeft mij wel weer meer hoop. Dankjewel!

Eens kijken of ik na het werk naar de kruidvat in de stad kan rijden. Bij ons in het dorp werkt mijn buurmeisje bij de kruidvat, dus daar durf ik ze niet te halen :D

Zijn er misschien nog meer meiden die hun ervaringen willen delen?

4. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Z en k gaf bij mij vals positief aan dus kies zeker voor kruidvat hier

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht

Je kan ze ook online bij kv kopen, dan worden ze thuisbezorgd ;)

6. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Echt waar? Dat wist ik helemaal niet, wat goed! Ik ga meteen eens eventjes de website van kruidvat bekijken haha! Thx voor de tip! :)

7. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
  8. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Die zien er inderdaad hetzelfde uit! Dus die zullen net zo gevoelig zijn als die van de kv?

De verzendkosten via de webshop van de kruidvat zijn trouwens wel hoog zeg, €3,99..

9. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb gelezen van wel DitBenIk, maar ik heb er nog niet positief mee getest..

10. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Ik testte op 10DPO heel licht positief met een zw&kids test en daarna pas met een KV test

11. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Je kan het ook in de winkel laten bezorgen, kan je het daar afhalen ;) Kost niks extra's en medewerkers kunnen niet zien wat erin zit

12. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Had je toen getest met de extra gevoelige van Z&K? Want ik had namelijk getest met een gewone dipstick.

13. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Niet? Hmm dan is het wel interessant :D Ik kijk straks eventjes hoe laat ik klaar ben met werken. Als ik het red, rij ik eventjes op en neer en anders bestel ik ze online :)

Thx voor de tips allemaal!

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik had al een streep op de kruidvat, terwijl er bij de extra gevoelige van z&k niets zichtbaar was

15. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
  16. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Oh wow dat is een duidelijke streep zeg :$ En niets te zien op de extra gevoelige z&k? Jeetje wat een verschil dan! Nou, vanaf nu maar alleen oude vertrouwde kv-tjes voor mij :D

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

17. samaa

samaa Niet meer actief

Oh wat een verschil! Ik heb nog een foto van mijn testen destijds 15 dpo zwanger en Kids en kv2v5

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina