Hoi meiden! Weten jullie toevallig hoe gevoelig de gewone dipsticks van Zwanger & Kids zijn ten opzichte van de KV2v5 testen? Zou je met de KV2v5 testen eerder resultaat zien? Ik heb gister (10dpo) getest met de dipstick van Z&K, negatief. Dan weet ik of ik morgen beter met een kv2v5 kan testen Het was trouwens geen uiterst gevoelige test. Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Okee, goed om te weten! Ik heb tot nu toe altijd alleen maar de kv2v5 testen gebruikt, dus ik wist niet zo goed hoe ik die negatieve test moet plaatsen. Het geeft mij wel weer meer hoop. Dankjewel! Eens kijken of ik na het werk naar de kruidvat in de stad kan rijden. Bij ons in het dorp werkt mijn buurmeisje bij de kruidvat, dus daar durf ik ze niet te halen Zijn er misschien nog meer meiden die hun ervaringen willen delen?
Echt waar? Dat wist ik helemaal niet, wat goed! Ik ga meteen eens eventjes de website van kruidvat bekijken haha! Thx voor de tip!
Bij mij werken de dipsticks prima, maar de kruidvat testen zijn gewoon erg gevoelig. Gevoeliger dan op de verpakking staat als je het mij vraagt. De kruivat 2v5 zijn trouwens precies hetzelfde als de wondfo cassettes: www.zwangerenkids.nl/6-zwangerschapstesten-cassette-%28Wondfo%29
Die zien er inderdaad hetzelfde uit! Dus die zullen net zo gevoelig zijn als die van de kv? De verzendkosten via de webshop van de kruidvat zijn trouwens wel hoog zeg, 3,99..
Je kan het ook in de winkel laten bezorgen, kan je het daar afhalen Kost niks extra's en medewerkers kunnen niet zien wat erin zit
Had je toen getest met de extra gevoelige van Z&K? Want ik had namelijk getest met een gewone dipstick.
Niet? Hmm dan is het wel interessant Ik kijk straks eventjes hoe laat ik klaar ben met werken. Als ik het red, rij ik eventjes op en neer en anders bestel ik ze online Thx voor de tips allemaal!
Oh wow dat is een duidelijke streep zeg En niets te zien op de extra gevoelige z&k? Jeetje wat een verschil dan! Nou, vanaf nu maar alleen oude vertrouwde kv-tjes voor mij Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!