Dag Dames, Ik lees al jaren mee op de site, maar dit is de eerste keer dat ik een bericht plaats. Ik heb sinds 8 dpo positieve testen. Maar sinds 11 dpo is mijn temperatuur omlaag gegaan en is laag gebleven. Ondanks dat ik kan zien dat de testen oplopen maak ik me wel zorgen om het feit dat mijn temperatuur zo laag blijft. Ik ben nu 13 dpo. Heeft iemand anders dat ook wel eens meegemaakt. Groetjes Mita
Hier de foto's van mijn testen. Eerste is de Express, tweede de Early, derde de normale action testen.
Ja ik temp elke dag rond dezelfde tijd, alleen slaap ik niet altijd dezelfde uren, ben een nachtmens dus problemen met inslapen, en omdat ik in twee ploegendienst werk moet ik elke dag om 4:15 temperaturen.
Ik denk eerder dat je temp dus niet erg betrouwbaar is in dit geval. Zou dat even achterwegen laten en gwn verder testen(als je dat zou willen), want vind je testen er wel goed uitzien
Denk wel dat ik dat beter kan doen, wordt er niet lekker van als ik elke ochtend die temperaturen zie, dus ga ik alleen maar nog meer testen doen om te kijken of het afloopt
En daarom kan je niet op je tempkaart vertrouwen Stiptheid en nauwkeurigheid is echt een must. Elke dag rectaal, op dezelfde tijd en na evenveel slaapuren. Je testen zien er prima uit qua oploop. Overigens zal je nu pas op 11 dpo zitten . Je eisprong is veelal 1-2 dagen ns je posi ovu en niet op dezelfde dag
Mooie oploop hoor die testen. Tempen werkt alleen als je je echt aan de regels houdt. Dus elke nacht zelfde slaapuren aanhouden. Denk dat daardoor je temp nu zo laag is. Dus ik zou stoppen met tempen of echt aan de regels houden. Hier wordt je alleen maar onzeker van.
Oke ik heb niet veel ervaring met temperaturen, dit is pas mijn derde maand, maar de maanden ervoor had ik positieve ovulatietest en had ik de dag erna mijn eisprong. Deze keer had ik de 14 om 1:00 mijn positeve test, en voelde ik de eisprong dezelfde dag in de middag, Wat overeen kwam met de andere maanden. Maar vond de temp stijging op dpo 1 wel raar. En ja ik probeer me ieder geval aan 3 uur slaap te houden voor ik temperatuur om 4:15. Maar dat lukt niet altijd jammer genoeg. Dus daar ga ik nu ook mee stoppen.
Ja, dacht dat ik de eerste twee maanden ondanks dat ik het niet red om altijd zelfde aantal uren te slapen een mooie tempcyclus had, maar zie nu in dat het ook heel anders kan uitpakken. Aan de regels houden gaat me niet lukken dus ik zal nu van de testen uitgaan.
3 uur is te kort Minimaal 5 uur slaap. En de stijging op wat jij nu denkt 1 dpo komt nog door je lh piek De pijn die je voelt is de groeipijn, dus grote kans dat je deze maand (en de 2 hiervoor) je eisprong 1-2 dagen later had dan je dacht Je bent iig zwanger... stoppen met tempen en lekker over een paar dagen de vk bellen voor een echo
Hahahahaha, ik ga proberen te relaxen en te genieten van mijn zwangerschap. Zal jullie zeker nog op de hoogte houden.
Hai, Ik zou nog een update geven van hoe het verder is gegaan. Gelukkig lopen mijn testen op en begin ik door te krijgen dat ik echt zwanger ben. Gister was mijn NOD, Bij de predictor is de teststreep donkerder dan de controle streep, een is early en de ander de express.