Dames een vraagje, Ik had verleden week dinsdag ineens roze afscheiding 1 keer en heb toen licht positief getest met action..had ook symtonen dus wist genoeg. Donderdag was de test nog steeds licht en daarom een predictor gedaab de early en die gaf een licht streepje en een etostest ook. Vrijdag toch gaan bloeden op nod en gisteravond is dit gestopt. Nu net een predictor express gedaan maar die geef weer een licht streepje. Zelfde als de early donderdag gaf. Wat moet ik er nu van denken?..normaal is na een heftige bloeding het streepje na het bloeden weg vorige keer namelijk wel. En dacht dat de express meer hcg nodig had dan de early.
Dat de testen niet oplopen is helaas meestal geen goed nieuws. Test je wel steeds op hetzelfde tijdstip met hetzelfde merk testen? De Early en de Express blijken elkaar in de praktijk niet veel te ontlopen wat de hoeveelheid hcg betreft die ze nodig hebben.
Mijn camera is kapot dus krijg helaas de streepjes niet goed op de foto maar dit zijn de fotos die van dichtbij is van vandaag
Grote kans dat het dan mis is gegaan over een paar dagen nog testen e kijken of er nog iets te zien is en dan hopelijk volgende maand raak.
De predictor vind ik wat gek er uit zien. Als ik hem bewerk zie ik geen streep maar is de hele linkerkant dezelfde verkleuring. Is de foto na de afleestijd gemaakt of binnen de afleestijd? Zo zie ik hem dan.