Ik zit met de lastige situatie dat ik volgens mij mijn ei niet kan vinden.. In ronde 1 had ik mijn ovulatie op cd 17, in ronde 2 op 15, dus ik ben begonnen op dag 13 met ovulatietesten. Moet erbij zeggen dat ik bij het beginnen van de testen niet fit was (keelpijn, hoofdpijn, licht grieperig, etc.), dus dan snap ik dat het ei op zich laat wachten. Maar ik zit nu inmiddels in cd 21, maar heb voor mijn gevoel nog steeds geen positieve test in handen gehad. Gisterochtend (2e van onderen) rond 9.15 dácht ik dat hij goed was (C en T streep waren vrijwel hetzelfde van kleur en toen ik nog eens testte om 13.15 was de T streep aanzienlijk lichter geworden (geen foto van). Maar nu vandaag om 12.30 was de T streep ineens weer een stuk donkerer, maar nog steeds (in mijn ogen) niet 100% gelijk aan de C-streep... Zit tot nu toe al op een cyclus van vermoedelijk 36 dagen
ik zie nog niet echt een knaller nee, ik zit een beetje met hetzelfde probleem, ik zit alleen na een miskraam, daarna ziek geweest, nu blaasontsteking, mijn testen lopen maar heeel langzaam op terwijl dat normaal in een eerdere cyclus toch snel ging... ik denk dat het bij jou niet heel lang meer gaat duren voor je een posi ovu test heb! dus blijf gewoon zo nu en dan knuffelen met je vriend/man! door een griepje of ontsteking en eventueel koorts kan je eisprong later komen (ervaring mee gehad een cyclus van mij duurde ineens van gemiddeld 30/33 dagen toentertijd(ei tussen dag 16-20) ineens 41 dagen! ei op dag 28...) hopelijk snel een positieve ovulatie test! en daarna een posi zwangerschapstest! succes
Ik zie ook geen knaller. Waarom schakel je niet over op tempen? Veeeel nauwkeuriger en minder duur. Ben je ook zekerder van.
Nee er zit inderdaad nog geen positieve tussen. Ik heb ook regelmatig een langere cyclus gehad waarbij ik pas een posi ovu test had op dag 22/23.. dus het kan nog..
Ik gebruikte ook vaak 'normale' ovulatietesten, ik kreeg hier ook nooit een knaller. Daardoor wist ik niet waar mijn ei zat... Toen gebruikte ik de clearblue ovulatietesten die geven een smiley aan wanneer je eisprong komt! Na 2 maanden ben ik nu zwanger!
Tja, maar gebruik je die CB testen net te vroeg, heb je ook geen positief resultaat en moet je toch weer nieuwe kopen..
Ik heb (met action ovulatietesten) pas op cd 24/25 een knaller. Nog even doortesten dus, je testen lopen wel wat op.