Ik heb mn nod op oudejaarsdag. Zou perfect begin van t nieuwe jaar zijn. En ook mooi kado voor ons 5-jarig samenzijn
ik hoop voor jullie allemaal dat het voor jullie geen witte kerst wordt hihi ! Voor mij is het iets eerder ... we zullen zien dames ! Spannend !!!
Hoi dames! Mijn nod is 25 december, waarschijnlijk testen ik de 24e al Hopelijk allemaal een roze kerst!!!
Als je nu al weet hoe je erop zal reageren zou ik gewoon even wachten. Voor mij persoonlijk weet ik het dan liever zodat ik tijdens die dagen er niet meer over na hoef te denken en toch gewoon lekker kan genieten van de kerstdagen. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk... Ik hoop dat er een heeeeel mooi cadeautje voor je in het verschiet ligt! Liefs
Naam/Testdag/Uitslag Test MSI 25-12 ............ Cilliecill 25-12............. Stina83 25-12..........
Hoe gaat het met de dames? Zij er al testen gedaan. Ik zal helaas toch langer moeten wachten. Ovu test knalde de 15e maar ook de 23e (+ krampjes in rechter eierstok) Waarschijnlijk 15e dus geen eisprong gehad. kan 6 jan. pas testen. Ik duim voor jullie rose kerst!! Fijne dagen.
MSI, Mosa en Nepthys zie in jullie handtekeningen Zwanger!! Gefeliciteerd. Jullie kerst kan vast niet meer kapot. Veel geluk!
Hier had ik gisteren kunnen testen maar vergeten een test te kopen. Wel heb ik op die mooie dag een neefje gekregen ! Vandaag test gekocht ..morgeb ochtend wil ik testen
Ja dank je 26 mei Voor jou nog spannend zie ik. Ben benieuwd! Luvvlie...vergeten een test te kopen...dat is knap hihi Maar die dagen over tijd zijn al een goed teken, niet?